کد خبر : 1596445 | 14 اسفند 1397 ساعت 14:03 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکن ماه قطر، با 8 گل و 3 پاس گل؛

اکرم عفیف، در راه تبدیل شدن به سوپراستار قطر

مهاجم جوان تیم فوتبال السد قطر با آماری خیره کننده بهترین بازیکن ماه قطر شده و در حال حاضر اصلی ترین نامزد جایزه بهترین بازیکن فصل این کشور به شمار می رود.

به گزارش ورزش سه، اکرم عفیف، ستاره خط حمله تیم ملی قطر و باشگاه السد، پس از ادامه درخشش در لباس تیم باشگاهی خود، عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ ستارگان را از آن خود کرد. این انتخاب شانس او را برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل بیش از پیش کرده است.

 

عفیف تا به اینجا 22 گل در لیگ زده و پس از بغداد بونجاح دومین گلزن برتر لیگ ستارگان است. البته آنچه شانس اکرم عفیف را برای بهترین شدن در انتهای فصل بیشتر از رقبا کرده، عملکرد فوق العاده او در ارسال پاس گل ها بوده است. با این روند او می تواند سوپراستار لیگ قطر در فصل 2018 – 2019 بشود.

 

تیم فوتبال السد تا پایان هفته هجدهم لیگ، 83 گل به ثمر رسانده است که عفیف و بونجاح با زدن 56 گل، سهم بسیار بالایی در این آمار دارند. عفیف در شکسته شدن رکورد گلزنی کلمرسون، مهاجم سابق الغرافه، توسط بغداد بونجاح بسیار موثر ظاهر شده است و رد پای او در اکثر گل های بونجاح در این فصل دیده می شود. بونجاح تا همین مقطع فصل 34 گل زده که چنین رکوردی بعید است تا سالها قابل شکسته شدن باشد.

 

این سطح از اثرگذاری عفیف، او را به نامزد اصلی جایزه بهترین بازیکن فصل قطر تبدیل کرده است. در هفته های شانزدهم، هفدهم و هجدهم که جزء ماه فوریه محسوب می شود، اکرم عفیف به تنهایی 8 گل زده و 3 پاس گل داده که آماری استثنایی برای یک بازیکن به حساب می آید.

 

1387735

دیدگاه‌ها