کد خبر : 1596462 | 14 اسفند 1397 ساعت 15:02 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های مضاعف خرید جدید بارسا برای حذف رئال

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی فصل آینده بارسا امشب با انگیزه هایی مضاعف برابر رئال به میدان خواهد رفت.

انگیزه های مضاعف خرید جدید بارسا برای حذف رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، فرانکی دی یونگ در نقل و انتقالات زمستانی و پس از حرف و حدیث های بسیار با بارسا قرارداد امضا کرد. او با رد پیشنهاد پی اس جی تصمیم گرفت تا پیراهن آبی اناری را از فصل آینده به تن کند. این آخرین ماه های حضور او در آژاکس خواهد بود.

 

 

1376300

 

 

دی یونگ روز گذشته با آژاکس وارد مادرید شد و اولین تمرین خود در سانتیاگو برنابئو را تجربه کرد. او بدون شک در سال های آتی بارها با بارسا بازی در برنابئو را تجربه خواهد کرد. هدف دی یونگ و دیگر آژاکسی ها حذف رئال از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. ماموریتی بسیار دشوار با توجه به شکست 1-2 بازی رفت تیم هلندی. 

 

بدون شک بازی امشب برای دی یونگ حساسیتی مضاعف دارد و انگیزه های او برای شکست رئال بیش از دیگر ستاره های آژاکس است. حتی امروز تیتر یک نشریه اسپورت به دی یونگ اختصاص داشته با این عنوان که او می تواند کار سولاری در رئال را همین امشب تمام کند. 

چشم امید بارسایی ها برای حذف زودهنگام رئال به دی یونگ و درخشش او در بازی امشب دوخته شده است. ستاره ای که سه هفته پیش در یوهان کرویف آرنا نیز رهبر خط میانی تیمش بود و بارها رئال را آزار داد.

 

 

1387674

 

 

کهکشانی ها پس از دو شکست متوالی از بارسا زخم خورده به آژاکس رسیده اند و حالا یک بارسایی باانگیزه را نیز مقابل خود می بینند. اگر رئال همان رئال همیشگی و روزهای اوجش باشد، حذف آژاکس قطعی است و حتی ممکن است امشب انتقام دو شکست از بارسا را از تیم هلندی بگیرد اما به دلیل نوسانات این فصل رئال، نمی توان به درستی گفت که امشب کدام رئال را در میدان خواهیم دید.

دیدگاه‌ها