کد خبر : 1596479 | 14 اسفند 1397 ساعت 16:13 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی نیا و بازگشت به آسیا در اندیشه جبران شکست

هافبک پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بار دیگر به لیست این تیم بازگشته و امیدوار به حضور موثر در جدال با نماینده ازبکستان است.

کامیابی نیا و بازگشت به آسیا در اندیشه جبران شکست

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به دلیل نیاز تیم در پست دفاع میانی حضور یافت و توانست نمایش موفقی از خود به جا بگذارد، بعد از مصدومیتی که باعث دوری یک هفته‌ای‌اش از ترکیب تیم شد، اکنون بار دیگر به لیست بازگشته و از سوی برانکو در نشست خبری پیش از این دیدار نیز حضور یافت.


کامیابی نیا که تا پیش از بازی امروز 29 حضور آسیایی را با پیراهن پرسپولیس و نفت تهران در کارنامه دارد، اکنون مقابل پاختاکور سی‌امین حضورش را تجربه خواهد کرد. این بازیکن سابقه دو بار تقابل با پاختاکور با پیراهن نفت تهران را در کارنامه دارد که ماحصل آن یک شکست و یک تساوی بوده است و اکنون با پیراهن پرسپولیس به دنبال جبران آن شکست خواهد بود. هافبک جنگنده و پرتلاش سرخپوشان با پرسپولیس و در فصل گذشته یک بار مقابل نسف قارشی ازبکستان بازی کرد که با تساوی بدون گل همراه بود و در صورت دستیابی به پیروزی در بازی امروز، اولین برد خود مقابل نمایندگان ازبکستانی را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها