کد خبر : 1596498 | 14 اسفند 1397 ساعت 16:50 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

درودگر: چرا روی پرسپولیس و ورزش زوم شده است؛

اگر 8 میلیون از هدایتی گرفته باشم، 80 میلیون می‌دهم

صادق درودگر می گوید که حتی یک ریال از حسین هدایتی به عنوان پاداش دریافت نکرده است.

اگر 8 میلیون از هدایتی گرفته باشم، 80 میلیون می‌دهم 

به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر در مورد ادعای یک روزنامه با در اختیار قرار دادن اسنادی از زمان حضورش در باشگاه ملوان بندرانزلی اینگونه حرف های را آغاز می کند: این اسناد مربوط به باشگاه ملوان بندرانزلی است که مورد تایید آقای بصیری حسابدار باشگاه است. بعد از اینکه من هم از ملوان بندرانزلی رفتم، آقای سعادتمند داودی فرماندار  و آقای سردار معبودی حسابرس رسمی که حسابدار  سپاه  در گیلان بود  هم آن را تایید کردند. این ها مجموعه دریافتی ها ملوان از شرکت استیل ایرانیان است. ریالی از آقای هدایتی بصورت نقدی و جداگانه پاداش نگرفتم حتی یک ریال. یک مبلغی به صورت ماهیانه به عنوان سرپرست باشگاه استیل آذین می گرفتم و در باشگاه ملوان هم فقط یک سال حقوق گرفتم و آن هم زمانی بود که آقای هدایتی بود  و سال بعد که آقای هدایتی نبود، هیچ پولی بابت فعالیتم نگرفتم؛ اسناد گویای همه چیز است.
وی با اشاره به مبالغ هشت‌میلیون تومان  که اعلام‌ نموده اند از سوی درودگر دریافت  شده اینگونه دنبال کرد: البته آقای هدایتی گاهی  کارهای خیر ورزشی انجام می دادند و من مطلعم. یکی از این کارهای خیر این بود که 15 میلیون هزینه بیمارستان یک ورزشکار را دادند، که البته متاسفانه فوت شدند و 8 میلیون تومان هم به صورت بیست  تراول چک به خانواده او برای مراسم تدفین دادند (مرحوم بابک معصومی). اگر لازم باشد خانواده آن مرحوم هم می تواند این موضوع را تایید کند و شما هم می توانید این موضوع را دنبال کنید. این پول برای من نبود و در واقع کمکی برای مراسم تدفین آن مرحوم بود. این ماجرا مربوط به سال ۹۰ بود و یک پول دیگر هم بوده که در سال 93 برای مالیات به دارایی  داده شد. دیگر هیچ چیزی به اسم پاداش نگرفتم و به طور قطع می گویم.


درودگر در ادامه با اشاره به منبعی که اقدام به انتشار نامش کرده، توضیح داد: خواهشم از آن سایت و روزنامه که این خبر را منتشر کرده این است که بروند و کنکاش کنند و بگویند 8 میلیون تومانی که من گرفته ام به چه شکلی و در چه تاریخی است ، سندش را لطفا ارائه کنند . من صد در صد پاسخگو هستم. اطمینان می دهم اگر من 8 میلیون تومان از آقای هدایتی مستقیم گرفته باشم، 80 میلیون پس می دهم. اگر هم یک نفر در باشگاهی دو سال (استیل آذین و ملوان بندرانزلی) کار کند، می شود 365 ضربدر دو. روزی 10 هزار تومن هم بدهند پاداش فعالیت یک مدیر همین می شود. هر پولی آمده مستقیم به حساب باشگاه رفته و توزیع شده به هیچ عنوان به حساب شخصی من هیچ پولی نیامده. شرکت استیل آذین مستقیم به حساب ملوان زده و پولی در کار نبوده.

 

درودگر با گفتم این نکته که هشت میلیون تومان در مقایسه با مبالغ دیگر خنده دار است، افزود: نکته دیگر اینکه تمام اسناد استیل آذین و ملوان حسابرسی شده است؛ ببینند، بررسی کنند و به من بگویند. ضمن اینکه اگر هشت میلیون را بگذارند کنار مبالغ دیگری که یک میلیاردی و دو میلیاردی است، واقعا خنده دار است.

 

رئیس فعلی کمیته بازاریابی سازمان لیگ یک سوال مطرح کرد؛ اینکه چرا فقط به فوتبالی ها پرداخته می شود و ادامه داد:‌ نکته دیگر اینکه هدف از این کار چیست که فقط در مورد ورزشکاران صحبت می شود؟ آقای هدایتی خیلی جاها در دستگاه های مختلف پول داده. با لباس های مختلف پول های 4 میلیاردی و 5 میلیاردی داده؛ بروید ببینید آنها چه بوده. چرا روی پرسپولیس و ورزش زوم شده است؟  هدف چیست؟ من خواهشم این است که دادگاه محترم از منابعی که این اطلاعات را داده اند، بخواهند تمام دریافتی ها از آقای هدایتی را منتشر کنند.

 

درودگر حرف هایش را با ذکر این نکته که هیچ ترسی ندارد، اینگونه پایان داد: همیشه سعی کرده ام پرونده ام پاک باشد؛ هر جایی که کار کرده ام، چه در نساجی با آقای پرهام و چه در ملوان آقای هدایتی هیچ وقت خودم مسئول مالی نبردم. در باشگاه ملوان آقای بصیری  و حسینی این کار را می کرد و در باشگاه نساجی آقای   عموزاده  از طرف مالکان این کار را انجام می داد و از مالک ها اصرار داشتم که این کار را خودشان انجام دهند. از دوستانی که این اسناد را منتشر کرده اند، می خواهم که تاریخ دقیق آن را بگویند که من توضیحاتم را ارائه بدهم. نه تنها آقای هدایتی، هر کسی ادعا کند من حتی یک ریالی بابت درآمدها فوتبالی غیرمشروع گرفته ام، بیاید و اسنادش را رو کند.اینقدر به خودم اطمینان دارم و اینقدر سعی کردم زندگی ام سالم باشد، که هیچ خدشه ای وارد نشود. از هر جایی هم که بیرون آمدم، اسنادش را نگه داشتم تا اگر مسئله ای پیش آمد داشته باشم. برای همین کلیه اسناد ملوان را پیش خودم دارم و همینطور از نساجی و هر کسی هر ادعایی داشته باشد، با سینه ای ستبر و قلبی مطمئن برای پاسخگویی حاضر می شوم.

 

گفتنی است پس از پایان مصاحبه با صادق درودگر، با برادر مرحوم بابک معصومی تماس گرفتیم که او دریافت مبلغ هشت میلیون تومان از صادق درودگر که از طرف حسین هدایتی پرداخت شده بود را تایید کرد.

 

1387761

 

1387760

 

1387763

 

1387762

دیدگاه‌ها