کد خبر : 1596511 | 14 اسفند 1397 ساعت 17:42 | 77.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت کمال و نیمکت نشینی سروش و سیامک

ترکیب پرسپولیس برابر پاختاکور اعلام شد

برانکو یازده بازیکن منتخب خود را برای بازی با پاختاکور ازبکستان در اولین بازی آسیایی را اعلام کرد.

ترکیب پرسپولیس برابر پاختاکور اعلام شد

به گزارش "ورزش‌ سه" از ساعت 18:30 امروز تیم پرسپولیس ایران در اولین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان قرار می‌گیرد و به دنبال شروع قدرتمندانه در قاره کهن است. 


پرسپولیسی‌ها در بازی آخر لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با یک گل به برتری رسیدند و حالا با همان ترکیب و البته با یک تغییر به دنبال شکست حریف قدرتمند خود خواهند بود. 


طبق روال همیشگی علیرضا بیرانوند سنگربان اصلی پرسپولیس برابر حریف ازبک خواهد بود. او که در دوره قبل یکی از ستاره‌های تیمش به شمار می‌رفت حالا به دنبال درخشش دوباره و رساندن سرخپوشان به مراحل نهایی آسیا خواهد بود. 


خط دفاع این تیم بدون هیچ تغییری نسبت به جدال با نفت آبادان در ترکیب حاضر شده است. مهدی شیری به عنوان مدافع راست شناخته می‌شود. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده وظیفه حراست از قلب دفاع را بر عهده دارند و محمد نادری جوان وظیفه حراست از منطقه چپ دفاعی را بر عهده دارد. 


یک خط جلوتر اما کمال کامیابی‌نیا بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و غیبت برابر نفت به جای سیامک نعمتی آمده و جلوی خط دفاع به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند. هم‌چنین در کنار او احمد نوراللهی رابط بین خط دفاع و خط هافبک پرسپولیس خواهد بود و به مستحکم‌تر شدن کمربند میانی سرخپوشان کمک می‌کند. 


جلوتر از این دو مهدی ترابی و بشار رسن وظیفه طراحی حملات میزبان را بر عهده خواهند داشت و پشت سر دو مهاجم مرکزی پرسپولیس قرار خواهند گرفت. 


ماریو بودیمیر و علی علیپور هم به مانند دیدار لیگ برتر کنار یکدیگر قرار گرفته و دو مهاجم به کار گرفته شده توسط برانکو برابر پاختاکور خواهند بود. 


ترکیب یازده نفره پرسپولیس به شرح زیر است: 


علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و ماریو بودیمیر

 

1387775

دیدگاه‌ها