کد خبر : 1596579 | 14 اسفند 1397 ساعت 21:20 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: گل اول، الدحیل را قوی کرد

سرمربی استقلال می گوید که این تیم بعد از دریافت گل اول بازی را از دست داده است.

شفر: گل اول، الدحیل را قوی کرد

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر با حضور در نشست خبری درباره شکست برابر الدحیل گفت: ما قبل از کرنری که گل را دریافت کردیم، نمایش خوبی داشتیم و چند شانس گل خلق کردیم و بازی را کنترل کرده بودیم. از شانس های گلزنی با بد شانسی استفاده نکردیم. الدحیل بعد از این گل قوی تر شد و روی ضد حمله گل سوم را خوردیم. گل اول در جریان بازی بسیار مهم بود.


وی ادامه داد: ما می دانستیم آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان گران قیمتی دارند. بعد از گل آنها خوب توپ را نگه داشتند و ما دوباره موقعیت داشتیم اما از دست دادیم. در مرکز زمین پاس های کوتاه زیادی به هم دادیم و آنها شانس زیادی برای پرس کردن و توپ گیری داشتند. باید بازی را بیشتر به کناره ها می بردیم و بیشتر از وینگرهای خود استفاده می کردیم. باید این مسائل را برطرف کنیم. این بازی اول بود و هنوز 5 مسابقه داریم و باید روی بهتر کردن تیم کار کنیم.

 

شفر در پاسخ به این سوال که چرا بعد از دریافت گل استقلال افت کرد، بیان کرد: بعد از دریافت گل، اعتماد به نفس ما پایین آمد و اعتماد به نفس حریف بهتر شد. ما باید بیشتر بازی را به کناره ها می بردیم و از فضا استفاده می کردیم زیرا حریف ما 3 دفاع داشت. مشکل ما در 30 دقیقه پایانی همین بود.

دیدگاه‌ها