کد خبر : 1596596 | 14 اسفند 1397 ساعت 22:06 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: سناریوی ایده ال، زدن گل اول برابر یونایتد است

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، تاکید کرد تیمش برای پیروزی برابر منچستریونایتد بازی می کند.

توخل: سناریوی ایده ال، زدن گل اول برابر یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 0-2 در بازی رفت شانس تیم توماس توخل را برای صعود تا حد زیادی افزایش داده اما وی مدعی شد آنها باید آن پیروزی را فراموش کنند.

 

بازی برابر یونایتد: "برای ما به ثمر رساندن گل اول یک سناریو ایده آل است. ما می خواهیم کیفیت و آرامش خود را در عین تهاجمی بودن به عنوان یک تیم نشان دهیم. همه بازیکنان پاری سن ژرمن توانایی های خود را نشان داده اند و ما نسبت به خودمان مطمئن هستیم اما اعتماد به نفس بیش از حد نداریم.

 

1387890

 

باید بدون ترس بازی کنیم و آنچه را که به آن ایمان داریم ارائه دهیم. همیشه این امکان وجود دارد که تیمی مانند منچستر یونایتد بتواند گل اول را به ثمر برساند و ما برای این اتفاق هم آمادگی داریم اما ما می توانیم زننده گل اول باشیم. ما به بازیکنان تیم خود اعتماد داریم و برای هر سناریویی آماده هستیم، از نظر من این کلید بازی فردا است."

 

پیروزی دور رفت: "ما باید بازی رفت را فراموش کنیم. آن شب عملکرد تیم بسیار خوب بود و امکان تکرار آن نمایش وجود دارد. اکنون چالش ما این است که آن نتیجه را فراموش کنیم و دوباره بر عملکرد خودمان متمرکز شویم. برای پیروزی به میدان می رویم و شما باید همه توانایی هایتان را نشان داده و بهترین عملکرد خود را ارائه دهید تا نتیجه حاصل شود."

 

دروازه بان اصلی: "هم من و هم دو سنگربان ما می دانند کدام یک قرار است در بازی فردا شب به میدان بروند اما قرار نیست چیزی به شما بگویم."

 

شرایط کاوانی: "او در هر دو جلسه تمرین گذشته کنار ما حضور داشت. ما تصمیم خواهیم گرفت که آیا کاوانی بازی فردا بازی خواهد کرد یا خیر اما او در تمامی بخش های تمرینات حاضر بود."

دیدگاه‌ها