کد خبر : 1596635 | 15 اسفند 1397 ساعت 02:22 | 81.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست عجیب از آژاکس

سولاری: رئال قدرتمندتر از همیشه بر می گردد

رئال مادرید امشب با شکست 1-4 از آژاکس، وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت.

سولاری: رئال قدرتمندتر از همیشه بر می گردد

به گزارش "ورزش سه"، کار رئال در لیگ قهرمانان به یک چهارم نهایی هم نکشید و پس از 9 سال این تیم در یک هشتم نهایی حذف شد. حتی برتری 1-2 بازی رفت در خانه آژاکس هم کفایت نکرد و باخت خانگی سنگین برابر تیم هلندی، کار رئال در فصل جاری را به اتمام رساند.

 

 

1387979

 

 

سانتی سولاری، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« به خاطر هواداران ناراحتم. در چنین وضعیت دشواری از دقیقه اول ما را به خوبی حمایت کردند اما اوضاع به سود ما پیش نرفت. حذف از تمام جام ها در یک هفته بسیار سنگین است و لحظات دردناکی را سپری می کنیم.»

 

سولاری ادامه داد:« قطعا در این بازی غیبت راموس را حس کردیم. او کاپیتان و رهبر تیم است ولی امشب با ما نبود. فصل دشواری را سپری می کنیم ولی در چنین وضعیت بدی باید شخصیت خودمان را نشان دهیم. حفظ شخصیت، زمانی که اوضاع به کام است، کار دشواری نیست. در این شرایط ناهنجار باید شجاع بود و تصمیم های درست گرفت.»

 

فصل مزخرف به عقیده کارواخال:« این بازیکنان در سه سال گذشته فاتح لیگ قهرمانان شده اند ولی امروز به شکل بدی از رقابت ها کنار رفتند. بازیکنان همه تلاش خود را کردند ولی نشد. حالا می توانید درک کنید که فتح لیگ قهرمانان چه کار دشواری است ولی این بازیکنان سه سال متوالی آن را انجام دادند.»

 

تصمیم باشگاه:« در چنین شرایط بس دشواری که سپری می کنیم، باید حداکثر آرامش را داشت و بهترین تصمیم ها را گرفت. رئال مهمتر از همه ماست و مطمئن باشید که قدرتمندتر از همیشه باز خواهد گشت.»

 

دیدگاه‌ها