کد خبر : 1596641 | 15 اسفند 1397 ساعت 09:00 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: مرحله بعد در استادیوم اختصاصی خودمان

مائوریسیو پوچتینو، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل دورتموند و صعود به یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ از تیمش تمجید کرد و گفت امیدوار است بازی بعدی تاتنهام در استادیوم اختصاصی برگزار شود.

پوچتینو: مرحله بعد در استادیوم اختصاصی خودمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه شاگردان مائوریسیو پوچتینو دیشب در خانه بوروسیا دورتموند موفق شدند تیم آلمانی را با گلزنی هری کین، 1-0 شکست داده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با پیروزی 4-0 به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند، پوچه در پایان بازی از تیمش تمجید کرد و در عین حال گفت امیدوار است بازی خانگی بعدی تیمش در اروپا، نه در استادیوم ومبلی، بلکه در استادیوم اختصاصی تاتنهام برگزار شود.

 

تاتنهام در اصل قرار بود از شروع فصل جاری به استادیوم خانگی جدیدش منتقل شود اما تاخیر در عملیات ساخت و ساز باعث شد بازی‌های این تیم همچنان در ومبلی برگزار شود. تاتنهام فصل 2017-2018 را هم در ومبلی پشت سر گذاشته بود.

 

1387982

 

پوچتینو در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی خیلی مهم است ولی ما اگر بخواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم باید کیفیت بیشتری به نمایش بگذاریم".

 

سرمربی تاتنهام اضافه کرد:" برای اینکه به سطح باشگاه‌های بزرگ اروپا برسیم باید قدم به قدم جلو رفت و از پایه‌ها شروع کرد. هیچ راه‌ میان‌بری برای موفقیت نیست. ما حالا تقریباً 70 راه را طی کرده‌ایم و سخت تلاش می‌کنیم تا یک روز به قله برسیم. به اعتقاد من استادیوم اختصاصی قدم مهمی در راه موفقیت باشگاه در رسیدن به هدف‌هایش خواهد بود".

 

پوچتینو در ادامه گفت:" بله، آرزو و امید من این است که در استادیوم اختصاصی‌مان بازی کنیم. امیدوارم بازی بعدی تاتنهام در اروپا را بتوانیم در استادیوم اختصاصی تاتنهام میزبانی کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها