کد خبر : 1596661 | 15 اسفند 1397 ساعت 10:31 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره الدحیل مراکشی ها نبودند

دلربایی جانشین سامورایی تائه هی مقابل استقلال(عکس)

با وجود گلزنی دو ستاره مراکشی قهرمان سه گانه قطر مقابل استقلال ایران اما ستاره الدحیل بازیکنی بود که به عنوان جانشین تائه هی کره ای زیر بار فشار زیادی قرار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این سران الدحیل قید نام تائه هی ستاره کره ای و شماره 10 خود را بعد از سال ها درخشش به خاطر آسیب دیدگی شدید زانو زدند، این بار ستاره ای از رقیب دیرینه کره ای ها یعنی ژاپن سر از الدحیل درآورد تا جانشین تائه هی شود.


شویا ناکاجیما بعد از تجربه ای نسبتا ناموفق در فوتبال اروپا با قراردادی قرضی تا پایان فصل به جمع شوالیه های سرخ دوحه پیوست و در همین مدت کوتاه به خوبی از عهده مدیریت فشارهای کاذب به خاطر تکرار نمایش های درخشان تائه هی برآمده است به خصوص در مصاف سرنوشت ساز با استقلال ایران در هفته نخست ACL.


ستاره ژاپنی با دو پاس گل و حضور کلیدی در تمام برنامه های تهاجمی که روی فاریا تدوین کرده بود بدون شک مرد اول الدحیل در جنگ با استقلال ایران بود تا جایی که روزنامه های دوحه از جمله العرب از او به عنوان ستاره زمین نام برد و نوشت:«مراکشی ها نه، شویا برگ برنده الدحیل و فاریا مقابل استقلال بود». به این ترتیب دلربایی های سامورایی های ریزنقش از طرفداران الدحیل خیلی زود او را به مرد محبوب این تیم تبدیل کرده است.

 

1388026

 

1388027

دیدگاه‌ها