کد خبر : 1596663 | 15 اسفند 1397 ساعت 10:25 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل نگران ویژگی‌های منحصربفرد سولسشر

توماس توخل، سرمربی PSG در آستانه دیدار امشب تیمش با منچستریونایتد، از یک سو نگران ویژگی‌های اوله گنار سولسشر و از سوی دیگر نگران روحیه تسلیم‌ناپذیری یونایتد است.

توخل نگران ویژگی‌های منحصربفرد سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دو تیم پاری سن ژرمن و منچستریونایتد امشب در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در پاریس به مصاف هم می‌روند، به نظر می‌رسد تیم پاریسی با توجه به پیروزی 2-0 در بازی رفت در اولدترافورد، باید با خیالی راحت خود را برای بازی برگشت آماده کند.

 

پاری سن ژرمن تنها تیمی است که از زمان روی کار آمدن سولسشر به عنوان سرمربی موقت یونایتد در ماه دسامبر، موفق به شکست دادن تیم او شده است. اما توخل با وجود همه این مزیت‌ها خوب می‌داند که سولسشر با ورود به یونایتد فضای این تیم را بسیار مثبت کرده و روحی تازه در کالبد شیاطین سرخ دمیده است. سولسشر در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب با چنان روحیه‌ای صحبت کرد که هواداران یونایتد را به یاد دوران درخشان سر الکس فرگوسن و روحیه هرگز تسلیم نشدن شیاطین سرخ در دوران زمامداری او انداخت.

 

1388030

 

برای همین بود که توخل در کنفرانس خبری خود نشان داد که از نقاط قوت منچستریونایتد آگاهی دارد. توخل در این کنفرانس خبری گفت:" خصوصیات و ویژگی‌های اوله گنار سولسشر چیزی است که حریفان منچستریونایتد باید حتما به آنها توجه کنند".

 

1381537

 

توخل در ادامه گفت:" سولسشر زمانی که فوتبالیست بود، بارها و بارها، و نه تنها در فینال تاریخی یونایتد و بایرن مونیخ، نشان داد که یک ذخیره طلایی است. او علاوه بر این، یکی از بازیکنان کلیدی طلایی‌ترین دوران تاریخ منچستریونایتد بوده است".

 

سرمربی PSG در ادامه اظهار کرد:" روحیه تسلیم‌ناپذیری و تا نفس آخر جنگیدن، سولسشر را فوتبالیستی بزرگ کرده بود و حالا از او مربی‌ای کاربلد ساخته است. پس ما باید این واقعیت را بپذیریم که یونایتدی‌ها برای هر چیزی آماده هستند، یک باشگاه پرقدرت تاریخی که در دوران سولسشر، آمار بی‌نظیری داشته و می‌خواهد هر طور شده از ما عبور کند".

 

 

دیدگاه‌ها