کد خبر : 1596688 | 15 اسفند 1397 ساعت 11:26 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی منچستریونایتد از تردیدهای داوید دخیا

تردیدهای داوید دخیا برای تمدید قرارداد خود با منچستریونایتد، مدیران و هواداران این باشگاه را نگران کرده چون حضور دخیا در این تیم یکی از پیش‌نیازهای اوج‌گیری دوباره شیاطین سرخ دانسته می‌شود.

نگرانی منچستریونایتد از تردیدهای داوید دخیا

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از اخراج ژوزه مورینیو و روی کار آمدن اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی موقت، آمار فوق‌العاده‌ای داشته و با پیروزی‌های متعدد نشان داده که دوران احیا خود را آغاز کرده است. ولی تنها شکست یونایتد در این دوره، که در مقابل پاری سن ژرمن اتفاق افتاده نشان داد که یونایتد با صعود دوباره به سطح اول فوتبال اروپا فاصله دارد.

 

با اینحال، هواداران منچستریونایتد می‌دانند که امید خود به صعود از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را، با وجود شکست 2-0 در بازی رفت مقابل PSG، مدیون داوید دخیا دروازه‌بان بزرگ خود هستند. چرا که اگر دو سیو درخشان سنگربان اسپانیایی در اولدترافورد نبود، کیلیان امباپه و خوان برنات دو گل دیگر برای PSG به ثمر رسانده و بازگشت شیاطین سرخ در پاریس را غیرممکن می‌کردند.

 

1360940

 

با توجه به ارزش فوق‌العاده‌ای که دخیا برای برنامه‌های بلندپروازانه یونایتد در جهت بازگشت به سطح اول فوتبال قاره اروپا دارد، تردیدهای این دروازه‌بان اسپانیایی برای تمدید قراردادش با این تیم، برای یونایتدی‌ها بسیار نگران‌کننده است.

 

قرارداد دخیا با منچستریونایتد تا تابستان 2020 ادامه دارد و مدیران منچستریونایتد خبر دارند که تیم متمول پاری سن ژرمن از هم‌اکنون دخیا را هدف گرفته و برای جذب او برنامه‌ریزی کرده است. باشگاه پاریسی که در حال حاضر درون درواز‌ه‌اش به تناوب از جیان‌لوئیجی بوفون 41ساله و آلفونس آرئولا استفاده می‌کند، حضور یک دروازه‌بان مطرح را برای برنامه‌های خود لازم و ضروری می‌داند.

 

1372532

 

گفته می‌شود دخیا به دنبال دریافت دستمزد بیشتری از یونایتد است و به مدیران این تیم اطلاع داده دستمزدش دست‌کم باید با الکسیس سانچس که گران‌ترین بازیکن این تیم است، برابر باشد.

 

این در حالی است که سانچس تا کنون به هیچ عنوان نتوانسته برای یونایتد در حد انتظار ظاهر شود ولی دخیا علاوه بر اینکه در چهار فصل از پنج فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال یونایتد انتخاب شده، مدعی است به دلیل درخشش و کم فراز و نشیب بودن در رقابتهای مختلف، حق دارد گران‌ترین بازیکن شیاطین سرخ باشد.

 

 

دیدگاه‌ها