کد خبر : 1596711 | 15 اسفند 1397 ساعت 12:26 | 69.9K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه سوارز و پویول به حذف تاریخی رئال مادرید

لوئیس سوراز، ستاره بارسلونا، بعد از حذف تاریخی رئال مادرید از لیگ قهرمانان با شکست 4-1 مقابل آژاکس، فرصت را غنیمت شمرد و برای طعنه زدن به رئال از شبکه اجتماعی توییتر استفاده کرد.

طعنه سوارز و پویول به حذف تاریخی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، ستاره بارسلونا که از لیورپول به بارسا، رقیب بزرگ رئال مادرید منتقل شده و پیش از عزیمت به لیورپول سابقه بازی در آژاکس را داشته، بعد از شکست سنگین رئال در مقابل آژاکس که دیشب در برنابئو اتفاق افتاد و به حذف مادریدی‌ها از لیگ قهرمانان اروپا ختم شد، برای طعنه زدن به حریف ازلی کاتالان‌ها پستی توییتری منتشر کرد.

 

1388101

 

سوارز با بازنشر توییت منتشرشده توسط حساب توییتری رسمی باشگاه آژاکس درباره برد بزرگ در برنابئو نوشت:" تبریک می‌گویم، من همیشه آژاکسی بوده‌ام".

 

البته سوارز تنها ستاره بارسا نبود که دیشب از فرصت ناشی از باخت تاریخی رئال برای تسویه حساب با رقیب بزرگ‌شان استفاده کردند. کارلوس پویول، کاپیتان سابق کاتالان‌ها هم مثل سوارز برای نشان دادن خوشحالی خود از باخت رقیب ازلی بارسلونا از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد.

 

آژاکس با از پیش رو برداشتن رئال مادرید برای اولین بار از سال 2003 موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. پیروزی دیشب آژاکس همینطور در 22 سال گذشته اولین بار بود که این تیم موفق می‌شد در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، حریف خود را از پیش رو بردارد.

 

 

دیدگاه‌ها