کد خبر : 1596713 | 15 اسفند 1397 ساعت 12:37 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام لینه‌‌کر از کورتوا بعد از شکست برنابئو

گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس بعد از شکست تاریخی 4-1 رئال مادرید مقابل آژاکس، به انتقاد تند از تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال پرداخت و حتی می‌توان گفت او را تمسخر کرد.

انتقام لینه‌‌کر از کورتوا بعد از شکست برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در ورزشگاه برنابئو، در دیدار رئال مادرید مقابل آژاکس در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تیبو کورتوا، دروازه‌بان سابق چلسی و امروز رئال، چهار بار دروازه‌اش را مقابل بازیکنان آژاکس باز شده دید تا رئال مادرید و هوادرانش، مات و مبهوت شاهد حذفی تاریخی‌شان از لیگ قهرمانان اروپا باشند.

 

واقعیت این است که نمی‌توان همه تقصیرهای شکست سنگین رئال را به گردن کورتوا انداخت چرا که ضعف دفاعی رئال در این بازی کاملا مشخص بود. اما گل چهارم آژاکس، درست زمانی که رئال یک گل زده بود و به دنبال بازگشت به بازی بود، نتیجه مستقیم اشتباه کورتوا بود. کورتوای بلژیکی بسیار نزدیک به تیر اول ایستاده بود اما لاسه شونه تصمیم گرفت ضربه آزاد را به جای ریختن در محوطه جریمه مستقیم به دروازه شلیک کند. کورتوا که غافلگیر شده بود جز نگاه کردن به توپ کار دیگری انجام نداد.

 

1388110

 

لینه‌کر بعد از این گل در توییتر نوشت:" چهار یک به نفع آژاکس. یک بازی معرکه از طرف آژاکس و یک گل معرکه از شونه. اگر قد کورتوا کمی بلندتر بود احتمالا می‌توانست توپ را بگیرد".

 

1388109

 

لینه‌کر در واقع به صحبت‌های کورتوا درباره جردن پیکفورد، دروازه‌بان انگلیس در جام جهانی روسیه، اشاره می‌کند و از سنگربان تیم ملی بلژیک به خاطر حرفهای آن روزهایش انتقام می‌گیرد. چرا که آن زمان کورتوا با اشاره به گل دریافتی پیکفورد از عدنا یانوزای به قد کوتاه پیکفورد اشاره کرده و گفته بود من اگر جای دروازه‌بان انگلیس بودم صد در صد آن توپ را می‌گرفتم چون قد او 10 سانت از من کوتاه‌تر است.

 

1388108

 

 

 

 

دیدگاه‌ها