کد خبر : 1596718 | 15 اسفند 1397 ساعت 12:48 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

درودگر: قرار شد دیگر تبلیغات نشود

مشکل حل شد؛ سرخابی‌ها از آزادی نمی روند

امروز جلسه ای میان مسئولین سازمان لیگ، مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و استادیوم آزادی با حضور داورزنی برای بررسی مشکلات تبلیغات محیطی برگزار شد.

مشکل حل شد؛ سرخابی‌ها از آزادی نمی روند

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های گذشته میان مسئولین سازمان لیگ و ورزشگاه آزادی بر سر تبلیغات محیطی در این ورزشگاه اختلافاتی ایجاد شده بود.

 

مسئولان ورزشگاه آزادی که دریافت به هنگام هزینه اجازه ورزشگاه را حق خود می دانند و در این زمینه با تعلل باشگاه های سرخابی پایتخت مواجه شده اند، اقدام به عقد قرارداد با یک شرکت تبلیغاتی کردند تا همزمان و به صورت موازی با سازمان لیگ و کمیته بازاریابی این سازمان که طبق قانون وظیفه تبلیغات محیطی مسابقات را عهده دار شده، درآمدزایی کنند تا به نوعی اجاره ورزشگاه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را خودشان از محل تبلیغات ایجاد کنند.

 

برای حل این مشکل جلساتی میان صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ و علی اکبر شعبانلو مدیر مجموعه آزادی برگزار شد که البته به نتیجه ای ختم نشد؛ اما امروز جلسه ای دیگر با حضور برخی از مسئولین سازمان لیگ و همینطور مجموعه ورزشی آزادی و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یعنی فتحی و عرب برگزار شد و داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ایران هم در جلسه حضور پیدا کرد تا به عنوان بزرگتر این جلسه را به نتیجه ای برساند.

 

صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در گفتگو با "ورزش سه" در مورد محتوای جلسه ای که برگزار شد، اینگونه صحبت هایش را آغاز کرد: « جلسه بسیار خوبی با حضور آقای داورزنی، آقای کریمی، آقای فتحی و آقای عرب (مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس) بود و از سازمان لیگ هم من و آقای فتاحی حضور داشتیم. جلسه صمیمانه ای بود؛ مشکلات گفته شد؛ راه حل ها بررسی شد؛ آقای داورزنی به خوبی جلسه را مدیریت کرد و قرار شد با تعامل و رعایت قانون شرایط طوری پیش برود که زنجیره فوتبال ایران از قبیل سازمان لیگ، باشگاه ها و  ... متضرر نشوند.

 

وی ادامه داد: « قرار شد که مشکلات یکدیگر را درک کنیم و به حقوق هم احترام بگذاریم و برای حل مشکلات هم کمک کنیم. من به شخصه از آقای داورزنی، آقای کریمی و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکر می کنم که در این زمینه همه با هم همگرایی داشتیم. به نظرم این مزیت آقای داورزنی بود که هم در فدراسیون ، هم باشگاه ها و هم وزارت ورزش بوده و با تجربه ای که دارد، همه را دور هم جمع کرد. مسیر جلسه سازنده بود. ما خود را در یک قایق می بینیم.»


درودگر در مورد راه حلی که برای رفع مشکل ایجاد شده درنظر گرفته شده، توضیح داد: « قرار شده که دیگر تبلیغاتی صورت نگیرد و این دستور آقای داورزنی و آقای کریمی (مدیر شرکت توسعه و تجهیر اماکن ورزشی) بود. حالا قرار شده که برای فصل بعدی یک کارگروه برای قرارداد اجاره استادیوم ها این کار را با حضور مسئولین سازمان لیگ، استادیوم آزادی، شرکت توسعه و تجهیز و دو باشگاه حضور داشته باشند تا آن کار گروه تمام ابعاد درآمدزایی را بررسی کنند تا همه از موجودیت استادیوم آزادی در کنار یکدیگر بهره مند شویم.»

 

پیش از این قرار بود در صورت ادامه دخالت مدیران ورزشگاه آزادی برای انجام تبلیغات محیطی، مسئولین سازمان لیگ ورزشگاه های دیگری برای انجام بازی های خانگی استقلال و پرسپولیس در نظر بگیرند که با توجه به هزینه های احتمالی این تصمیم، کار راحت تر انجام شد و استادیوم آزادی خود را از دخالت در نصب تبلیغات در هنگام بازی های سرخابی ها در لیگ برتر و جام حذفی کنار کشید.

 

دیدگاه‌ها