کد خبر : 1596722 | 15 اسفند 1397 ساعت 13:10 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز بن عطیه بر فراز آسمان آبی

بوسه گل ده میلیون یورویی بر تور دروازه رحمتی(عکس)

قفل دروازه استقلال در دوحه با شلیک مرد ده میلیون یورویی از مراکش شکست تا آبی ها با شکستی تلخ به تهران بازگردند.

به گزارش "ورزش سه"، از همان روز اولی که مشخص شد سران باشگاه الدحیل در تلاش هستند به هر قیمتی شده مدافع ملی پوش و گران قیمت مراکشی را از یوونتوس به خدمت بگیرند، مهدی بن عطیه یکی از کلیدی ترین مهره های قهرمان سه گانه قطر در ACL خواهد بود.


کاپیتان تیم ملی مراکش با کوله باری از تجربه آن هم با پوشیدن پیراهن تیم های رم ایتالیا، بایرن مونیخ آلمان، یوونتوس و ... در بزرگ ترین رقابت های باشگاهی قاره سبز دیشب در ورزشگاه عبدا.. بن خلیفه ثابت کرد سرمایه گذاری باشگاه الدحیل برای خرید او با ارزش 2+8 یورو(150 میلیارد تومان برای هر سال) بی مورد نبوده است.

 

1388118


بن عطیه در مصاف با استقلال نه تنها در ساختار تدافعی در کنار بشام راوی عراقی الاصل دژ دفاعی فوق العاده ای ساخت بلکه در برنامه های تهاجمی نیز درخشید تا جایی که روی هر ارسال و ضربه ایستگاهی با پرواز بلند خود در آسمان آبی محوطه جریمه استقلال توپ ها را بالاتر از مدافعانی مثل پژمان منتظری و محمد دانشگر زد و در نهایت هم روی یکی از همین اشتباهات مدافعان استقلال توانست به راحتی توپ را به تور دروازه مهدی رحمتی بچسباند.


نمایش دیشب مهدی بن عطیه بار دیگر ثابت کرد تفاوت سرمایه گذاری روی بازیکنان خارجی باکیفیت با خرید بازیکنان درجه دوم و بی کیفیت تا چه اندازه است. مدافع مراکشی نه تنها در بازی با استقلال بلکه در ادامه بازی های گروه مرگ آسیا نیز خواهد درخشید.

 

1388123

این همان صحنه گل اول الدحیل به استقلال است. بن عطیه با جایگیری مناسب از اشتباه محاسباتی محمد دانشگر به راحتی یک گل ساخت تا استقلال در همین صحنه قافیه را به میزبان قطری ببازد.

دیدگاه‌ها