کد خبر : 1596766 | 15 اسفند 1397 ساعت 14:35 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناکاجیما: من بهترین نبودم بازیکنان بهتر از من هم بودند

اظهارنظر جالب بهترین بازیکن الدوحیل – استقلال

بهترین بازیکن دیدار روز گذشته استقلال و الدحیل می گوید بازیکنان بهتری در زمین حضور داشتند که می توانستند به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوند.

اظهارنظر جالب بهترین بازیکن الدوحیل – استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شویا ناکاجیما بازیکن ژاپنی تیم الدحیل قطر که در دیدار روز  گذشته این تیم برابر استقلال به میدان رفته بود و در نهایت موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن زمین شده بود درباره احساس خود نسبت به این موضوع گفت: این اولین دیدار ما در لیگ قهرمانان آسیا بود و قطعا پیروزی در اولین بازی برای‌مان اهمیت ویژه ای داشت که توانستیم به آن برسیم. من از اینکه توانستم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوم بسیار خوشحالم اما باید بگویم بازیکنان بهتر از من در این بازی در تیم الدحیل بودند که می توانستند بهترین بازیکن زمین انتخاب شوند.


او ادامه داد: من معتقدم عنوان بهترین بازیکن باید به همه هم تیمی هایم تعلق بگیرد که در این دیدار بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند. ما در این بازی انسجام بالایی داشتیم و با همراهی فوق العاده ای که داشتیم مخصوصا در نیمه دوم، توانستیم به اولین هدف مان در این بازی تحقق ببخشیم و طبیعی است که به همین ترتیب هم ادامه خواهیم داد تا به هدف نهایی خود برسیم.


هافبک ژاپنی الدحیل درباره بازی خود نیز گفت: من شخصا به دلیل حضور موفقم در بازی روز گذشته بسیار خوشحالم و آرزویم این است که همیشه در فرم بدنی قرار داشته باشم تا بتوانم برای تیمم در بازی های داخلی و دیدارهای مهم قاره ای موفق عمل کنم.


او در پایان گفت: از همه کسانی که من را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند سپاسگذارم اما اعتقاد دارم بازیکنان بهتر از من هم در آن بازی بودند. بهرحال این انتخاب باعث می شود تا من به عملکرد بهتری در بازی های آینده فکر کنم و همچنان تلاش کنم تا یکی از بازیکنان خوب الدحیل باشم.

دیدگاه‌ها