کد خبر : 1596769 | 15 اسفند 1397 ساعت 14:44 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابوبندر ستاره روز اول لیگ قهرمانان

راز شادی گل شلهوب؛جشن به سبک ببتو

کاپیتان و بازیکن اسبق تیم ملی عربستان بعد از به ثمر رساندن یک گل بسیار زیبا شادی گل خودش را مثل ببتو انجام داد.

راز شادی گل شلهوب؛جشن به سبک ببتو

به گزارش "ورزش سه"،  شاید بتوان یکی از حساس ترین بازی های مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا را دیدار بین دو تیم العین امارات و الهلال عربستان نام ببریم. جدالی که شب گذشته  به میزبانی العین برگزارشد.  این در شرایطی  بود که بازگشت زوران مامیچ مربی سابق العین به ورزشگاه سابقش بر هیجانات آن بازی افزود بود.


 تنها گل این دیدار توسط محمد الشلهوب  بازیکن 37 ساله و  خوش تکنیک عربستان  به ثمر رسید که بعد از به ثمر رساندن این گل با تقلید از شادی گل ببتو مهاجم تیم ملی برزیل در جام جهانی 1994 آمریکا ، خبر به دنیا  آمدن فرزندش را اعلام کرد و به نوعی خوشحالی خودش را با دیگر بازیکنان الهلال تقسیم کرد.


جشن زیبای او باعث واکنش گسترده ای در صفحه اصلی توئیتر باشگاه الهلال عربستان شد و این باشگاه از طریق وب سایت رسمی خود به دنیا آمدن فرزند کاپیتانش را تبریک گفت.

 

1388157


شلهوب نام پسرش را به خاطرعلاقه بسیار زیاد به پدرش «بندر» گذاشت و این باشگاه قصد دارد به خواسته خودشلهوب  از این پس وی  را «ابو بندر» بنامد.  


 این بازیکن کهنه کارو درعین حال محبوب عربستانی پس ازپایان این دیدار گفت :« "بندر" به دو فرزند دخترم به نام عزیزا و البندی که در یک سال و نیم پیش به دنیا آمدند پیوست . متاسفانه من در هنگام به دنیا  آمدن این فرزندم نتوانستم در کنار خانواده عزیزم باشم اما خوشحالم که توانستم  شادی‌ام را با هم بازی هایم تقسیم کنم و دوست دارم از این به بعد مرا ابو بندر صدا کنند.


ستاره بین المللی تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال در ادامه افزود:« ما یک پیروزی بسیار مهم را درمقابل العین به دست آوردیم که تا به حال موفق به انجام این کار نشده بودیم.  شما  مطمئن باشید  تیم همیشه به دنبال به اجرا گذاشتن بهترین نمایش است. و پیروزی درخانه العین درمیان هواداران این تیم بسیار سخت بود که ما موفق به انجام آن شدیم.»

دیدگاه‌ها