کد خبر : 1596804 | 15 اسفند 1397 ساعت 16:50 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه شبانه مسئولان رئال پس از حذف تحقیرآمیز

رئال مادرید در شبی تلخ با نتیجه 1-4 مغلوب آژاکس شد و وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت.

جلسه شبانه مسئولان رئال پس از حذف تحقیرآمیز

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پرز و چند تن از مسئولان بلندپایه رئال شب گذشته از جایگاه ویژه برنابئو نظاره گر سقوط تیم شان بودند. باختی تحقیرآمیز و حذف برابر تیمی که کمتر کسی تصور می کرد قادر به شکست رئال باشد.

پس از این شکست عجیب، فلورنتینو پرز و دیگر سران رئال تا ساعت دو نیمه شب در محل باشگاه جلسه ای شبانه داشتند و به بررسی وضعیت بد کنونی تیم پرداختند. 

پرز یک ربع پس از انمام بازی راهی رختکن شد و گفت و گویی طولانی با سانتیاگو سولاری داشت. او 15 دقیقه بامداد، جلسه ای با حضور خوزه آنخل سانچز(مدیر اجرایی)، رامون مارتینز و پدرو لوپز خیمنز، مردان مورد اعتمادش در باشگاه جلسه ای ترتیب داد.

 

 

1388231

 

 

محور صحبت ها در مورد سرمربی فصل آینده، فروش چند بازیکن که دوران شان به اتمام رسیده از جمله گرت بیل، مارسلو و تونی کروس و نیز بررسی گزینه های مختلف برای تقویت تیم در تابستان بود. پرز و سران رئال به شدت از تصمیمات سولاری در بازی های اخیر ناراضی بودند و حتی بحث در مورد برکناری این مربی نیز مطرح شد اما فعلا هیچ گزینه مناسبی برای جانشینی او وجود ندارد و بعید است چنین اتفاقی رخ دهد.

 

رئال 12 بازی تا انتهای لالیگا پیش رو دارد و باید تلاش کند حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را از دست ندهد. در حال حاضر حتی ختافه نیز می تواند رتبه سومی رئال را تهدید کند.

دیدگاه‌ها