کد خبر : 1596816 | 15 اسفند 1397 ساعت 17:30 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسیح زاهدی:

بازی رفت گفتند تبانی اما دوبار به تیرک تراکتور زدیم

مدافع مصدوم ماشین سازی از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به امتیاز در جدال با تراکتورسازی خبر داد.

بازی رفت گفتند تبانی اما دوبار به تیرک تراکتور زدیم

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی، مدافع ماشین سازی در خصوص شرایط تیمش پیش از جدال با تراکتورسازی گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده ادامه رقابت‌‌ها هستیم و می‌رویم تا یک بازی خوب انجام دهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.


وی در ادامه گفت: بازی خیلی سختی است و نتایج اخیر تراکتورسازی نشان می‌دهد این تیم در چه شرایطی قرار دارد. آنها استقلال را شکست دادند و اولین باخت فصل سپاهان را رقم زدند و بهترین فرم و شرایط خودشان را دارند و واقعاً کار سختی است ولی ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌خواهیم برای 3 امتیاز برویم. روی نقاط ضعف و قوتشان به خوبی کار کردیم.
زاهدی درباره شرایط خودش و عدم حضورش برابر تراکتورسازی گفت: متاسفانه بدشانسی آوردم و در تمرینات از ناحیه مچ دچار مصدومیت شدم و در این بازی نمی‌توانم تیم را همراهی کنم ولی برای بچه‌ها آرزوی موفقیت دارم.


وی درباره انتقال بازی از بنیان دیزل به یادگار امام که با حواشی همراه شده گفت: درست است که با این جابجایی امتیاز میزبانی را از دست دادیم ولی با توجه به استقبالی که همیشه از دربی تبریز می‌شود نمی‌شد بازی را در بنیان دیزل برگزار کرد و باید اجازه دهیم تماشاگران بیایند و بازی را از نزدیک ببینند.


مدافع ماشین سازی با انتقاد از حاشیه‌هایی که در خصوص این بازی و نتیجه آن شکل گرفته بود گفت: تبانی؟ من هم این صحبت‌ها را شنیده‌ام ولی در بازی رفت هم این مسائل مطرح می‌شد و همه بازی را دیدند. ما دو توپ به تیر دروازه تراکتورسازی زدیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم بازی را ببریم.

دیدگاه‌ها