کد خبر : 1596835 | 15 اسفند 1397 ساعت 18:52 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل هافبک سابق پرسپولیس با تی تی ها؛

علوان‌زاده؛ برگ برنده مهاجری در دربی برادری؟

احسان علوان زاده هافبک کناری تیم ماشین سازی تبریز که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، یکی از عناصر اصلی سبزپوشان تبریزی در دربی این شهر خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام دربی برادری آذربایجان را برگزار خواهند کرد. تی تی ها با فهرستی پر از ستاره های نامدار به مصاف تیمی می روند که با رضا مهاجری وضعیت خوبی در نیم فصل اول نداشت اما حالا امیدوار است شرایط خود را در نیم فصل دوم تغییر دهد و برای انجام این مهم، مهره هایی نظیر احسان علوان زاده، احسان تائیدی و... را جذب کرده اند.

علوان زاده که دو فصل متوالی با پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ رسید اما نقش چندانی در رقم خوردن آن نداشت، حالا با پیشوند بازیکن سابق پرسپولیس به تبریز آمده و طبیعتا همین موضوع انتظارات را از او بالا برده است. این هافبک خوش تکنیک که در روزهای ابتدایی بازی برای ماشین سازی با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم کرد و حتی تا آستانه جدایی از سبزپوشان تبریزی پیش رفت، در چند بازی آخر تیمش مهره فیکس بوده و به نظر می رسد کم کم در ترکیب این تیم جا می افتد.

 

1388248

 

از طرف دیگر تقابل علوان زاده با طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز نیز جذابیت های زیادی در بر خواهد داشت. اعتراض هواداران تراکتور به این بازیکن در ابتدا باعث شد تا همان حواشی برایش به وجود بیایند و حالا باید دید واکنش طرفداران سرخپوش به حضور این بازیکن در دربی چه خواهد بود.

 

در شرایطی که ستاره های تیم حریف اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و... هستند، رضا مهاجری امیدوار است با اتکا به بازیکنانی چون علوان زاده، خالقی فر و... بتواند شگفتی سازی کند و برادر بزرگتر را از پیش رو بردارد.

عکس از: حسن امیدوار

دیدگاه‌ها