کد خبر : 1596944 | 16 اسفند 1397 ساعت 11:40 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان جنگ دو ستاره جوان با دستی بر سر امباپه!

حرکت فروتنانه مارکوس راشفورد، ستاره یونایتد که بعد از شکست و حذف پاری سن ژرمن در بازی دیشب به سراغ کیلیان امباپه رفت و به او دلداری داد مورد توجه رسانه‌ها و هواداران فوتبال قرار گرفته.

پایان جنگ دو ستاره جوان با دستی بر سر امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد بدون شک ستاره بزرگ منچستریونایتد در بازی دیشب این تیم مقابل پاری سن ژرمن بود. کسی که در واپسین لحظات بازی با قدرت و صلابت، مسئولیت زدن پنالتی‌ای را پذیرفت که هیچ بازیکنی از منچستریونایتد تمایلی به پذیرش آن نداشت. راشفورد جوان اما بدون تردید پشت توپ ایستاد و دروازه PSG را باز کرد تا تیمش راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شود.

 

اما به جز این پنالتی، یک حرکت راشفورد در پایان بازی مورد توجه رسانه‌ها و هواداران فوتبال قرار گرفته و باعث شده او در گوشه و کنار دنیا مورد تحسین قرار گیرد.

 

1388415

 

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی و حذف پاری سن ژرمن، درحالیکه بازیکنان یونایتد در زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند و به همراه کادر فنی‌شان سر از پا نمی‌شناختند، مارکوس راشفورد با تواضع و فروتنی به سمت کیلیان امباپه، ستاره جوان PSG رفت و به او دلداری داد.

 

در ماه‌های اخیر، راشفورد و امباپه بارها با هم مقایسه شده‌اند. بعد از پیروزی 2-0 پاری سن ژرمن در اولدترافورد، همه نگاه‌ها اما به امباپه دوخته شده بود و اکثر تحلیل‌گران منتظر بودند که فصل جاری لیگ قهرمانان، فصل درخشش خارق‌العاده این ستاره جوان فرانسوی باشد.

 

1388413

 

ولی دیشب، این مارکوس راشفورد بود که درخشید و توانست امباپه را تحت تاثیر قرار دهد. و در نهایت راشفورد بود که مهر پایانی بر آرزوهای اروپایی ستاره جوان فرانسوی زد. امباپه حالا باید دست‌کم تا سال آینده برای درخشش دوباره در اروپا  منتظر بماند.

 

دیدگاه‌ها