کد خبر : 1596954 | 16 اسفند 1397 ساعت 12:31 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوکتاویو: قوی هستیم اما به حریفان احترام می گذاریم

نشست مربیان تیم های شرکت کننده در گروه چهارم فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا امروز در تایلند برگزار شد و در پایان مارکو اوکتاویو به همراه کریم مقدم مربی ایرانی تیم ملی فوتبال ساحلی عراق و مربی عمان عکس یادگاری انداخت.

اوکتاویو: قوی هستیم اما به حریفان احترام می گذاریم 

به گزارش "ورزش سه"، در این نشست مارکو اوکتاویو سرمربی تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران گفت : به اینکه در این مسابقات حاضریم، افتخار می‌کنیم . آرزوی بسیار بزرگی در سر داریم. در واقع در اینجا پانزده تیم حضور دارند که تمام آنها نیز به دنبال آروزهایشان یعنی کسب سهمیه جام جهانی هستند.آماده سازی خوبی داشتیم . به همه حریفانمان نهایت احترام را می‌گذاریم و می خواهیم بهترین چیزی که می‌توانیم را به نمایش بگذاریم تا یکی‌ از سهمیه‌ها را برای جام جهانی بعدی بدست بیاوریم.

 

اوکتاویو در پاسخ به این سوال که آیا موافقید باتوجه به قدرتی که تیم ایران دارد، پس رسیدن به عنوان قهرمانی برایش دور‌از دسترس نیست، گفت : در فوتبال موارد بی شماری وجود دارد. نمونه‌اش همین بازی چند روز پیش رئال مادرید و چرا راه دور برویم . به طور مثال تجربه‌ای که ما برزیلی ها در جام جهانی مقابل آلمان داشتیم. بله ما می دانیم که قدرت زیاد و تیم خوبی داریم. هم چنین اعتماد به نفس بالایی داریم اما به حریف هایمان احترام زیادی می‌گذاریم. تیم های قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند که حتی سخت‌تر از ما کار کردند.

 

سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت : بنابراین تنها تمرکز فعلی ما روی بازی اولمان مقابل عراق قرار دارد که تیم بسیار خوبی است و آماده سازی بسیار خوب به همراه چند بازی دوستانه داشته که از آن آگاه هستم. در نهایت می‌خواهیم همه این موارد را به کنترل خودمان در بیاوریم.

دیدگاه‌ها