کد خبر : 1596990 | 16 اسفند 1397 ساعت 15:50 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوگل برای پله دوم جدول

تراکتور 2 - ماشین 0؛ فرق ایلمز تیم لری

شاگردان لیکنز موفق شدند با ثبت یک پیروزی دیگر، خود را به رتبه دوم جدول رده بندی برسانند.

تراکتور 2 - ماشین 0؛ فرق ایلمز تیم لری

 

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان که بازی به بازی خود عزم خود را به رسیدن عنوان قهرمانی لیگ بیشتر جزم کردند پس از بازی دیدنی و سه امتیاز شیرین برابر سپاهان حالا با شاگردان مهاجری روبرو می شوند تا بتوانند با برتری بر تیم همشهری همچنان سیر صعودی خود را حفظ کنند.  

 

هفته بیست و یکم لیگ  هجدهم، جمعه 16/12/97، ساعت 15:00، ورزشگاه یادگار امام
داور: محمدرضا اکبریان          کمک ها: علی اکبر نوری و سیداسد حاج محمدی

 

 

تراکتورسازی

 

محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، احسان حاج صفی، دانیال اسماعیلی فر، اکبر ایمانی، مهدی مهدی پور، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی(75 ساسان انصاری)، سوگیتا(75 علیرضا نقی زاده) و استوکس


سرمربی: جورج لیکنز

 

1388500

 

 

ماشین سازی

 

دخسوس ، صادق رضانیا(دقیقه 46 محسن یوسفی) ، اهل شاخه، محمدحسین کنعانی، رضا خالقی فر، فرید بهزادی کریمی، احمد مهدی زاده، علوان زاده(52 احسان تاییدی)، سالاروند(58 سیدمحمد خرم الحسینی)، احمد زنده روح و سعید مهری


سرمربی: رضا مهاجری

 

1388502

کارت زرد:

 

کنعانی زادگان(90) از ماشین سازی

استوکس (82) از تراکتورسازی

 

شرح گل:


تراکتور 1 ماشین 0 (دقیقه 23، اشکان دژاگه): یکی دیگر از حملات فراوان تراکتوری ها از جناح چپ ماشین سازی بالاخره نتیجه داد و در حالی که ده خسوس قصد داشت توپ فرستاده شده به 6 قدم را مهار کند در اشتباهی عجیب اهل شاخه با تکل بی مورد خود موقعیت خوبی برای حریف ساخت و اشکان دژاگه نیز موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه ماشین سازان را باز کند.

 

تراکتور 2 ماشین 0 (دقیقه 50، استوکس): تراکتوری ها در یکی از اولین حملات خود در نیمه دوم توانستند باز هم دروازه ماشین را باز کنند و این بار پاس کات بک اسماعیلی فر پیش از دروازه سبزپوشان به استوکس رسید و مهاجم تیز هوش تراکتوری ها نیز با ضربه ای نوک و دیدنی توانست برای دومین بار دروازه حریف را باز کند. 

 

بهترین بازیکن زمین: 

دانیال اسماعیلی فر با اینکه در دیدار امروز موفق به باز کردن دروازه ماشین سازان نشد اما توانست بارها و بارها با خطرسازی های خود دروازه حریف را با خطر روبرو کند. دانیال که با حضور در پست بال راست برای دیدار امروز نشان داد یک آچار فرانسه برای تراکتوری هاست. 

 

به غیر از این بازیکن باید از اشکان دژاگه نیز به عنوان یکی از بازیکنان برتر زمین نام برد. اشکان که در دیدار توانست برای تراکتوری ها گلزنی هم بکند. علاوه بر آن به عنوان یک هافبک مدیر تمام عیار در مرکز میدان به شمار می رود. 

 

سومین بازیکنی که می توان از او نام برد باید به سراغ محسن فروزان برویم. دروازه بان تراکتوری ها در هر دو نیمه از بازی موفق شد دو موقعیت حساس را برای تیمش مهار کند تا بتواند یازدهمین کلین شیت خود را به ثبت برساند. 

 

در بین ماشین سازان نیز فرناندو ده خسوس، دروازه بان این تیم هر چند دروازه‌اش دو بار باز شد اما توپ های فرستاده شده به دروازه این تیم بارها توسط این دروازه بان مهار شد.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 10 – ضربه اسماعیلی فر هم برای ترکتوری ها گلی به همراه نداشت. ضربه او به پایه تیرک دروازه برخورد کرد.

 

دقیقه 11 – استوکس در این دقیقه می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقیقه 15 – حرکت تند و تیز ماشین سازان باعث شد تا علوان زاده در موقعیت خوبی توپ را به سالاروند بدهد اما ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک توسط فروزان به کرنر رفت.

 

دقیقه 18 – ارسال تراکتوری ها در محوطه به اشکان رسید اما ضربه سر زیبای این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقیقه 27 – ارسال خطرناک ماشین سازان با اختلاف کمی از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

 

دقیقه 30 – حرکت اسماعیلی فر و فرار او موقعیت فوق العاده ای برای او و استوکس ساخت و در حالی که دانیال می توانست با پاس عرضی استوکس را صاحب توپ کند تا او دروازه خالی را باز کند خودش به توپ ضربه زد  و این ضربه با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 31 – یک موقعیت دیگر برای تراکتوری ها و این بار سوگیتا با ضربه محکم خود دروازه ده خسوس را تهدید کرد اما این توپ نیز به صورت خطرناکی به بیرون رفت.

 

دقیقه 37 – پاس در عرض اسماعیلی فر در موقعیت فوق العاده ای به استوکس رسید اما دو ضربه استوکس به طرز خارق العاده ای توسط خسوس مهار شد.

 

دقیقه 40 – شوت استوکس از پشت محوطه جریمه توسط ده خسوس مهار شد.

 

دقیقه 42 – شوت محکم اکبر ایمانی باز هم توسط دروازه بان ماشین سازان دفع شد.

 

دقیقه 57 – در یکی از موقعیت های تراکتورسازان مهاجم این تیم چیزی نمانده دروازه حریف را باز کند اما توپ استوکس راهی به دروازه ماشین نیافت.

 

دقیقه 62 – شوت ناگهانی سبزپوشان از پشت محوطه جریمه دروازه فروزان را تهدید کرد اما واکنش دیدنی این دروازه بان توپ را به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 63 – ماشین سازان که حملات خود را در این دقایق بیشتر کردند با شوت خالقی فر می توانستند دروازه تراکتوری ها را باز کنند اما این توپ نیز به کرنر رفت.

 

دقیقه 64 – ارسال خطرناک ماشین سازان با واکنش فروزان، از محوطه خطر دور شد.

 

دقیقه 79 – یکی از اولین حرکات ساسان انصاری پس از ورود به زمین چیزی نمانده بود تا یک گل دیگر برای تراکتوری ها به همراه داشته باشد. اما ضربه چیپ ساسان با اختلاف کمی از بالای دروازه ماشین به بیرون رفت.

 

دقیقه 85 – حرکت خوب نقی زاده با شوت دیدنی او از روی خط محوطه جریمه ادامه یافت اما سوپر واکنش خسوس این توپ را راهی کرنر کرد.

 

دقیقه 86 – ماشین سازان در این دقیقه نیز خود را به دروازه فروزان رساندند اما فرصت تاییدی به خوبی توسط گلر گیلک تبریزی ها مهار شد.

دیدگاه‌ها