کد خبر : 1596999 | 16 اسفند 1397 ساعت 16:01 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نظرسنجی مارکا مشخص شد

کلوپ، زیدان، امباپه، خواسته های اصلی هواداران رئال

فصل 19-2018 برای رئال مادرید دو شب پیش و با شکست از آژاکس به اتمام رسید.

کلوپ، زیدان، امباپه، خواسته های اصلی هواداران رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال با شکست از آژاکس، خیلی زود و در یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان کنار رفت. در کوپا دل ری و لالیگا نیز دو شکست متوالی از بارسا کار کهکشانی ها را تمام کرده بود. با این شرایط، تغییر و تحولات گسترده در رئال کاملا محرز است و باید دید سران این باشگاه چه برنامه ای برای خروج از بحران در نظر دارند.

به طور قطع سانتیاگو سولاری به کار خود در رئال ادامه نخواهد داد و باشگاه در جست و جوی گزینه ای دیگر برای فصل بعد است و شاید سولاری حتی پایان فصل را هم نبیند.

در این بین باید دید مسئولان رئال برای تقویت پست های مختلف روی چه بازیکنانی تمرکز خواهند کرد.

 

نشریه مارکا در نظرسنجی از هواداران رئال خواسته بود تا مسبب اصلی ناکامی فصل جاری تیم شان را معرفی کنند. بازیکن و مربی مورد علاقه برای فصل بعد نیز دیگر گزینه های نظرسنجی بود. همچنین از رئالی ها خواسته شده بود تا نظر خود در مورد اینکه چه بازیکنانی فصل بعد باید از تیم بروند را نیز بگویند و نتایج جالبی نیز حاصل شد.

 

56 درصد، فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه) را دلیل اصلی بحران کنونی می دانند. 70 درصد خواهان جذب کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی برای فصل بعد هستند، 13 درصد به ادن هازارد رای دادند،7 درصد به هری کین و نیمار و سه درصد نیز به محمد صلاح.

زیدان و یورگن کلوپ نیز با 32 درصد آرا گزینه های موردعلاقه هواداران برای نیمکت مربیگری هستند. 18 درصد به مورینیو، 15 درصد به پوچتینو و تنها سه درصد به مکس آلگری رای دادند.

 

 

1388506

 

 

 

همچنین اکثر رئالی ها علاقه ای به ادامه کار مارسلو، تونی کروس، خسوس وایه خو، گرت بیل، کریم بنزما، ماریانو دیاز و فده والورده ندارند و دوست دارند آنها فصل بعد راهی تیمی دیگر شوند.

 

 

1388504

 

دیدگاه‌ها