کد خبر : 1597001 | 16 اسفند 1397 ساعت 18:03 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان بازی سخت با درگیری لفظی

سایپا 1- فولاد 0؛ پدیده جوان و سه امتیاز شیرین

امیرحسین حسین زاده بازیکن جوان سایپا از موقعیت طلایی خود استفاده کرد تا سومین شکست متوالی فولاد این بار در زمین شهرقدس رقم بخورد .

سایپا 1- فولاد 0؛ پدیده جوان و سه امتیاز شیرین

به گزارش ورزش سه ، تک گل نبرد دو سرمربی سابق تیم ملی را امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم امید  در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند تا سایپا با این پیروزی با دو بازی کمتر از فولاد در رده نهم قرار بگیرد و کاملا این تیم خوزستانی را تهدید کند.

 

گل: امیرحسین حسین‌زاده (78)
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: بابک داوری و قهرمان نجفی
اخطار: آرمان رمضانی، رضا علیاری (سایپا)
تماشاگر: پانصد نفر


ترکیب فولاد خوزستان



ناصر سالاری
فرزاد جعفری
سیامک کوروشی
ایوب والی
عارف غلامی ( ٨۵ بابک مرادی)
میثم دورقی ( ٨۴ مهدی زبیدی)
سینا مریدی
تاکافومی آکاهوشی
رافائل مسی
حسن بیت سعید (٧١ آرش افشین)
لوسیانو پریرا

سرمربی افشین قطبی

 

 

ترکیب سایپا

 

حامد فلاح زاده
عبدالله ناصری
رضا علیاری
ساموئل سارفو
آرش رضاوند (۶۵ امیرحسین حسین زاده)
علی دشتی
رضا اسدی
محمد سلطانی مهر
امید خالدی
آرمان رمضانی
سیدپیمان میری ( ٧٨ ابوالفضل جلالی)

سرمربی علی دایی

 

 

کارت زرد


آرمان رمضانی دقیقه ۴٠  رضا علیاری دقیقه ۶۵ سارفو دقیقه ٨۶ رضا اسدی 90 ابولفضل جلالی 90 سایپا

 

 

شرح گل

 

سایپا (١-٠): در دقیقه ٧٨ ارسال رضا علیاری مدافع میانی سایپا از میانه میدان محوطه جریمه فولاد خوزستان با دو ضربه سر توپ وارد دروازه فولاد خوزستان شد که ضربه نهایی را امیر حسین حسین زاده بازیکن تعویضی علی دایی ثبت کرد.

 

شرح  بازی


دیدار تیم‌های سایپا تهران و فولاد خوزستان با یک گل به سود شاگردان علی دایی خاتمه یافت.

 

شکست قبلی برابر استقلال تهران باعث شد تا افشین قطبی تیمش را با 5 تغییر در ترکیب اصلی روانه میدان کند. ناصر سالاری، سیامک کورشی، عارف غلامی، سینا مریدی و رافائل مسی 5 بازیکنی بودند که در این بازی به ترکیب اصلی فولاد برگشتند تا در مصاف با تیم سایپا به دنبال سه امتیاز این بازی باشند. تیم علی دایی نیز بعد از سپری کردن 11 هفته بدون پیروزی چشم به امتیازات کامل این بازی داشت تا شرایط بهتری در جدول رده‌بندی به دست بیاورد.بازیکنان فولاد و سایپا در نیمه اول یک بازی نزدیک و پربرخورد را به نمایش گذاشتند که اکثر دقایق آن در میانه زمین جریان داشت و معدود صحنه‌های خطرناکی که روی دروازه‌ها ایجاد شد، باعث تغییر نتیجه نشدند.

 

مهم‌ترین فرصت گلزنی فولاد خوزستان در نیمه اول، ضربه رافائل مسی در دقیقه 37 بود که مدافع سایپا از دهانه دروازه توپ را به کرنر فرستاد. در سمت مقابل هم سایپایی‌ها یک بار با ضربه رضا اسدی دروازه فولاد خوزستان را تهدید کردند و یک بار هم توسط آرمان رمضانی به گل رسیدند که داور مسابقه خطای هند مهاجم سایپا را اعلام کرد.

 

در نیمه دوم نیز روند بازی تغییر چندانی نداشت؛ بازیکنان دوتیم کمتر دست به ریسک می‌زدند و مترصد استفاده از اندک موقعیت‌های خلق شده از روی ضربات شروع مجدد و ارسال‌های بلند به محوطه‌های جریمه بودند.سایپایی‌ها در دقیقه 55 با ضربه آرش رضاوند یک فرصت گلزنی را از دست دادند و فولادی‌ها نیز در دقیقه 69 از موقعیت ایجاد شده استفاده نکردند. قفل دروازه‌ها سرانجام در دقیقه 78 با ضربه امیرحسین حسین‌زاده بازیکن جوان و تعویضی سایپا گشوده شد تا میزبان با یک گل پیش بیفتد.


بازیکنان فولاد در دقایق باقی مانده برای فرار از سومین باخت متوالی دست به حمله زدند و در دقیقه 90 صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه لوسیانو پریرا با واکنش حامد فلاح‌زاده دفع شد تا این بازی در نهایت با یک گل به سود سایپا به پایان برسد.

 

 

اتفاق ویژه:

 

به محض اتمام مسابقه افشین قطبی و محمد دایی سرمربی فولاد و مربی سایپا باهم به درگیری لفظی پرداختند که این مسئله با دخالت اطرافیان به پایان رسید.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ۷: آسیب دیدگی فرزاد جعفری در برخورد با عبدالله ناصری سبب وقفه ۲ دقیقه ای در بازی شد.
دقیقه ۱۶: روی حرکت تاکتیکی زیبای بازیکنان سایپا پاس آرمان‌ رمضانی با ضربه سر به رضا اسدی رسید که ضربه چیپ او با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه سالاری بیرون رفت.

دقیقه ۳۷:  این دیدار  ارسال توپ روی دروازه سایپا با ضربه بازیکن خارجی فولاد خوزستان مسی همراه شد که در ادامه به شکل عجیبی مجید علیاری مدافع سایپا توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴٠: آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت تیم فوتبال سایپا روی یک پاس عمقی صاحب موقعیت تک به تک شد و ضربه او وارد دروازه شد. البته داور در این صحنه اعتقاد داشت او قبل از گل کردن ضربه اش از دستش برای کنترل توپ استفاده کرده و یک کارت زرد هم به او نشان داد.

دقیقه ۵۵: شوت مهاجم تیم فوتبال سایپا با فاصله چند متری از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶٩: مسی مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان با ارسال یک پاس عرضی موقعیت بسیار مناسبی برای مهاجمین این تیم ایجاد کرد که البته در این صحنه بازیکنان سایپا سریعتر عمل کردند و توپ را از منطقه خطر دور کردند.

 

 

حاشیه:

 

*برخی لیدرهای تیم سایپا در بازی هفته پیش پیکان از این تیم حمایت کرده و جالب اینجاست برای حمایت از شاگردان علی دایی از طبلی استفاده می کردند که در بازی هفته پیش پیکان مقابل پدیده شهرخودرو پاره شده بود.

* آرش رضاوند که علی دایی به شدت نسبت به خطایی که روی او انجام شده بود معترض بود در دقیقه ۶۵ جای خود را به همین دلیل به امیرحسین حسین زاده داد.
*سینا مریدی بازیکن فولاد بعد از فشار بالای مسابقه در اتمام بازی از حال رفت.
*درگیری شدیدی بین طرفین در اتمام بازی رخ داد و صحنه های بی سابقه ای در ورزشگاه شهر قدس رقم خورد.

* علی دایی در جریان نیمه اول بعد از مردود اعلام شدن گل آرمان رمضانی به قضاوت داور اعتراض داشت و داور مسابقه هم به وی تذکر داد.
* نماینده فدراسیون در نیمه دوم به افشین قطبی تذکر داد که این موضوع با اعتراض هواداران فولاد خوزستان همراه شد.

 

دیدگاه‌ها