کد خبر : 1597022 | 16 اسفند 1397 ساعت 17:08 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

شروع مذاکرات رئال با مدیر برنامه های مورینیو

فلورنتینو پرز، رئیس رئال تصمیم دارد سانتی سولاری را تا پیش از بازی یکشنبه مقابل وایادولید اخراج کند.

شروع مذاکرات رئال با مدیر برنامه های مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، کاسه صبر سران رئال از سولاری لبریز شده و قصد دارند سانتیاگو سولاری را هر طور شده از کار برکنار کنند اما این ممکن نیست مگر اینکه تا یکی دو روز آینده با یکی از گزینه های خود به توافق برسند.

 

 

1388535

 

 

در حال حاضر صحبت از زیدان و مورینیو است اما زیدان برای جانشینی سولاری در این مقطع از فصل پاسخ منفی داده و به همین دلیل پرز باب مذاکره با ژرژ مندس، مدیر برنامه های مورینیو را باز کرده است.

طبق ادعای آاس، مذاکرات دو طرف شروع شده و باید دید در نهایت مورینیو حاضر می شود در حالی که 12 هفته تا پایان لالیگا باقیمانده و رئال شرایط خوبی هم ندارد، سکان کار را در دست بگیرد یا خیر.

 

مورینیو بین سال های 2010 تا 2013 نیز سرمربی رئال بود و در حال حاضر هفت بازیکن از آن دوران هنوز برای رئال بازی می کنند. از میان آنها مورینیو با راموس مشکلاتی جدی در آخرین فصل حضورش داشت.

پرز معتقد است که علی رغم اینکه شانس قهرمانی در سه جام از بین رفته، ولی رئال می تواند هنوز به رتبه دوم برسد و با حداقل رتبه سومی را از دست ندهد تا فصل بعد در شکل جدید سوپرکاپ اسپانیا حاضر باشد. سوپرکاپ از تابستان آینده با شرکت فینالیست های جام حذفی و دو تیم اول لالیگا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها