کد خبر : 1597023 | 16 اسفند 1397 ساعت 17:25 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار بد متوالی؛ دو مصدوم جدید روی دست رئال

باشگاه رئال مادرید امروز مصدومیت و دوری چند هفته ای لوکاس واسکز و دنی کارواخال را تایید کرد.

اخبار بد متوالی؛ دو مصدوم جدید روی دست رئال

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی در سه جام فصل و از دست رفتن شانس های قهرمانی، رئال حالا با بحران مصدومیت ستاره هایش روبرو است.

روز گذشته اعلام شد که وینیسیوس دو ماه به دور از میادین خواهد بود و احتمالا در هفته های پایانی فصل بتواند به میادین برگردد و امروز مصدومیت لوکاس و دنی کارواخال هم تایید شد.

 

 

1379798

 

 

لوکاس در نیمه اول بازی با آژاکس به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و دیگر نتوانست به میدان برگردد. تیم پزشکی رئال مشکل او را مصدومیت همسترینگ پای چپ اعلام کرده و او یک ماه به دور از میادین خواهد ماند.

عجیب اینکه امروز اعلام شد دنی کارواخال هم به دلیل مصدومیت همسترینگ پای راست، تا یک ماه قادر به همراهی رئال نخواهد بود. کارواخال برابر آژاکس تمام 90 دقیقه را در میدان حاضر بود و به نظر نمی رسید مصدوم شده باشد.

این دو بازی با وایادولید و سلتا را قطعا از دست خواهند داد و سپس دو هفته وقفه بازی های ملی خواهیم داشت. اگر همه چیز خوب پیش برود، لوکاس و کارواخال در بازی مقابل اوئسکا می توانند به میادین بازگردند.

 

کارواخال و لوکاس در سال 2019 به ترتیب در 13 و 14 بازی از 18 بازی رئال از ابتدا به میدان رفته اند. اولی 1196 و دومی 1092 دقیقه در سال جدید در میدان حاضر بوده اند.

امروز همچنین گرت بیل و رگیلون به صورت انفرادی تمرین کردند و به نظر، مصدومیت مختصری دارند.

 

دیدگاه‌ها