کد خبر : 1597027 | 16 اسفند 1397 ساعت 17:45 | 280K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان تهدید به جدایی کرد

آاس؛ درگیری لفظی شدید فلورنتینو پرز و راموس

شکست سنگین خانگی رئال مقابل آژاکس و حذف از لیگ قهرمانان، تبعات سنگینی برای کهکشانی ها داشت.

آاس؛ درگیری لفظی شدید فلورنتینو پرز و راموس

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب رئال با شکست سنگین از آژاکس، وداعی تلخ و زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت تا مدافع عنوان قهرمانی سه دور اخیر لیگ قهرمانان، در پنجم ماه مارچ، شانس قهرمانی در تمام جام های فصل را از دست بدهد. رئال پیش از این در کوپا دل ری و لالیگا نیز با دو شکست متوالی از بارسا ناامید شده بود.

 

 

1176860

 

 

دقایقی پس از اتمام بازی، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید راهی رختکن شد تا با بازیکنان صحبت کند. او که به شدت عصبانی بود، چندین بار از عبارت "شرم آور" استفاده کرد و خطاب به بازیکنان گفت:« هیچکدام تان امشب به پیراهن رئال متعهد نبودید و در زمین فداکاری نکردید. این همه توان شما نبود و بایدخجالت بکشید.»

 لحظه به لحظه بر عصبانیت پرز افزوده می شد تا اینکه سرخیو راموس در مقام دفاع از هم تیمی هایش، پاسخ رئیس را داد.

او ضمن انتقاد از رئیس باشگاه، علت اصلی ناکامی های فصل رئال را مدیریت غلط او و معاونانش عنوان کرد. راموس همچنین گفت که تابستان به شما هشدار داده بوم که یک مهاجم جدید جذب کنید ولی این کار را انجام ندادید.  پس از حرف های راموس، پرز، او را تهدید به اخراج کرد و کاپیتان نیز در پاسخ گفت که پول من را بده و من مشکلی برای رفتن نخواهم داشت.

همه این اتفاقات در حضور بازیکنان، اعضای کادر فنی و تیم پزشکی رخ داد.

 

راموس که به دلیل محرومیت نتوانسته بود برابر آژاکس به میدان برود، پس از بازی به رختکن امده بود تا در کنار هم تیمی هایش باشد. او در شروع بازی مشغول ضبط مستندی از سوی کمپانی آمازون بود اما پس از اینکه رئال 0-2 عقب افتاد، این برنامه را لغو کرد.

 

 

1388219

 

 

پرز پس از خروج از رختکن، با سه تن از معاونانش تا ساعت دو بامداد جلسه داشت و در ابتدا تصمیم بر این شد که مورینیو به شکل فوری جانشین سولاری شود اما در انتها قرار شد کمی بیشتر صبر کنند. همه می دانند که بین مورینیو و راموس ارتباط خوبی وجود ندارد و در صورت آمدن مربی پرتغالی، راموس به احتمال زیاد از رئال خواهد رفت.

باید دید واکنش سرخیو راموس و فلورنتینو پرز به این خبر چه خواهد بود.

 

 

1388536

 

 

دیدگاه‌ها