کد خبر : 1597032 | 16 اسفند 1397 ساعت 18:05 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرار بزرگ دیگو سیمئونه از محرومیت یوفا

سرمربی اتلتیکو مادرید می تواند سه شنبه بعد، در بازی حساس مقابل یوونتوس، تیمش را از روی نیمکت هدایت کند.

فرار بزرگ دیگو سیمئونه از محرومیت یوفا

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب دو هفته پیش در واندا متروپولیتانو، اتلتیکو با دو گل بر یوونتوس غلبه کرد تا نیمی از راه صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را طی کرده باشد.سه شنبه آتی، بازی برگشت در تورین برگزار خواهد شد.

یکی از صحنه های عجیب بازی به شادی گل سیمئونه پس از گل اول اتلتیکو بر می گردد که بازخوردهایی بسیار منفی در سطح دنیا داشت و بسیاری سیمئونه را به خاطر این حرکت نکوهش کردند. حتی پدر دیگو سیمئونه نیز به خاطر این رفتار پسرش عذرخواهی کرد.

 

 

1382045

 

 

به دلیل همین حرکت سیمئونه یوفا پرونده ای علیه او به جریان انداخت و پیش بینی می شد که او با محرومیت مواجه شود اما کمیته انضباطی یوفا ساعتی پیش اعلام کرد که سرمربی آرژانتینی اتلتیکو را 20 هزار یورو جریمه کرده و او مشکلی برای نشستن روی نیمکت در بازی برگشت مقابل یووه نخواهد داشت.

 

سیمئونه البته رسما از یوونتوسی ها عذرخواهی کرده بود:«همه می دانند که من قصد توجیه یا درست جلوه دادن حرکت خودم را ندارم. بله، باید عذرخواهی کنم و این کار را همین جا انجام می دهم. از باشگاه یوونتوس و هر کسی که احساس می کند به او توهین کرده ام، عذر می خواهم. قطعا واکنش بدی به گل نشان دادم. همینجا عذرخواهی می کنم تا این موضوع خاتمه پیدا کند.»

 

دیدگاه‌ها