کد خبر : 1597038 | 16 اسفند 1397 ساعت 18:33 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

حق وردی: خیالتان راحت؛ این پیکان امن است

مدافع پیکان با ابراز خوشنودی بابت دومین پیروزی پیاپی تیمش مدعی شد آنها قادرند در ادامه فصل به رده بالای جدول صعود کنند.

حق وردی: خیالتان راحت؛ این پیکان امن است

به گزارش "ورزش سه"، حجت حق وردی، مدافع پیکان که موفق شدند دومین پیروزی خود را در نیم فصل دوم کسب کنند، مدعی است آنها قادرند با بازگشت به روزهای موفق ابتدای فصل به رده بالای جدول بازگردند.


پیکان امروز در دیداری سخت و در شرایطی که در نیمه دوم کاملا تحت فشار حملات حریف قعرنشین قرار گرفته بود در نهایت موفق به کسب پیروزی شد. حق وردی درباره این بازی و نتیجه تیمش گفت: هفته گذشته را با تمرکز کامل تمرین کرده بودیم و با شناخت کافی مقابل استقلال خوزستان قرار گرفتیم. باور کنید این تعارف نیست و جایگاه استقلال خوزستان در قعر جدول نیست و آنها نمایش خوبی داشتند اما ما توانستیم به خوبی از فرصت استفاده کنیم و در ادامه با ساختار دفاعی مناسب از گل مان محافظت کردیم.


وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که سومین هفته را نیز با کسب نتیجه مناسب پشت سر گذاشتیم و اکنون شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. روزهای سختی بود و امیدوارم این روند تا صعود به رده‌های بالای جدول ادامه داشته باشد.


مدافع پیکان درباره نمایش موفق خط دفاعی این تیم طی سه هفته اخیر و بسته ماندن آن گفت: این تلاش همگی بازیکنان است. برای اینکه به نتیجه برسیم تا سر حد توان می‌جنگیم و خوشحالم که به این مهم رسیدیم. این پیکان اکنون مطمئن و امن است و خیال‌تان راحت باشد که برای صعود به بالای جدول خواهیم جنگید و در هفته‌های بعدی نیز به دنبال نتیجه خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها