کد خبر : 1597047 | 16 اسفند 1397 ساعت 19:01 | 97.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش الخلیفی به حذف باورنکردنی PSG

شب گذشته پاری سن ژرمن در عین شگفتی و در حالی که بازی رفت را در خانه منچستریونایتد 0-2 برده بود، از لیگ قهرمانان حذف شد.

اولین واکنش الخلیفی به حذف باورنکردنی PSG

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در پارک دو پرنس دست به کار بزرگی زد و در غیاب چند بازیکن بزرگ خود موفق شد پی اس جی را 1-3 شکست داده و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. دبل لوکاکو و پنالتی دقیقه 92 راشفورد، در نهایت حکم به صعود شیاطین سرخ دادند.

پی اس جی سال هاست که در تلاش است راهی مراحل بالای لیگ قهرمانان شود اما حتی هزینه بیش از یک میلیارد یورویی فصول اخیر نیز کمک نکرده تا پاریسی ها به بزرگترین هدف خود برسند و اکنون باید یک سال دیگر نیز صبر کنند.

 

 

1388398

 

 

ناصر الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی در اولین واکنش خود به این ناکامی بزرگ گفت:« به توماس توخل اعتماد دارم. الان زمان درستی برای اتخاذ تصمیمات مهم نیست و باید در خونسردی و با آرامش این کار را انجام داد. ما به توخل اعتماد داریم. باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و ببینیم که مربی چه می خواهد. این مساله مهمی است.

قطعا از شکل بازی تیم و نتیجه پایانی بسیار ناامید شدیم. واقعا درک نمی کنم چگونه حذف شدیم. در اولدترافورد، آن نمایش دیدنی را ارائه دادیم؛ ولی در مقابل هواداران مان، دو گل ساده به منچستر هدیه دادیم.»

 

الخلیفی ادامه داد:« فصل برای ما هنوز تمام نشده است و در لیگ فرانسه و جام حذفی، شانس اول قهرمانی هستیم. نمی توان گفت که فصل برای ما تمام شده است. فعلا همه شوکه هستیم. وقتی گل اول را دریافت کردیم، نسبت به صعود دچار تردید شدم. فوتبال یک ورزش کاملا جدی است و هر اتفاقی در آن ممکن است رخ دهد.»

 

دیدگاه‌ها