کد خبر : 1597085 | 16 اسفند 1397 ساعت 20:54 | 116.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرینی که جنجالی شد (ویژه)

منصوریان؛ از سجده شکر تا نشست پرحاشیه

علیرضا منصوریان اولین بردش با ذوب‌آهن را در شهر خوش یمن خود یعنی مشهد به دست آورد؛شهری که در همیشه در آن نتایج باب میل سرمربی ذوبی ها رقم خورده است.

منصوریان؛ از سجده شکر تا نشست پرحاشیه

 به گزارش "ورزش‌ سه"،  اولین برد علیرضا منصوریان همراه با تیم ذوب‌آهن در لیگ هجدهم به دراماتیک ترین شکل ممکن رقم خورد. او که تا به اینجا به جز مسابقات آسیایی هیچ بردی را همراه با تیم جدید به دست نیاورده بود سرانجام در دهمین تجربه مربیگری‌اش  پیروزی حساسی برابر همبازی سابق خود یعنی یحیی گل محمدی به دست آورد تا از انتهای جدول کمی فاصله بگیرد و امیدوار به آینده باشد.

 
*البته باید مشهد را شهر خوش یمن برای علیرضا منصوریان بدانیم. او اولین بردش در این شهر را با نفت تهران به دست آورد. از مرحله نیمه نهایی جام حذفی این مربی با زردپوشان پایتخت به ورزشگاه ثامن  رفت و در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی برابر شاگردان رضا مهاجری در پدیده به فینال مسابقات رفت تا فصل خوبش تکمیل شود. همان فصل باز هم در هفته‌های آخر و زمانی که کورس مدعیان بسیار داغ پیگیری می‌شد، منصوریان یک برد شیرین دیگر با نفت به دست آورد و با گل دقایق پایانی عزتی به رده دوم رفت تا در آستانه کسب عنوان قهرمانی باشد. اتفاقی که رخ نداد و در نهایت سپاهان بالاتر از نفت و تراکتورسازی قرار گرفت.

 

1388598

 
*بعد از نفت تهران نوبت به استقلال رسید تا نقطه پرتاب منصوریان از مشهد باشد. درست در زمانی که این مربی روزهای پرالتهابی را با آبی پوشان پشت سر می‌گذاشت باز هم با سفر به مشهد برابر پدیده در ورزشگاه ثامن قرار گرفت. مسابقه‌ای که با دو گل جابر انصاری و امید نورافکن به سود استقلال پایان یافت و روزهای شیرین استقلال ادامه پیدا کرد.


*حالا قسمت سوم از سریال خوشحالی منصوریان در رشت توسط ذوبی‌ها ساخته شد. او که فشار فراوانی از جهت عدم کسب پیروزی همراه با تیم جدیدش در لیگ برتر حس می‌کرد، سرانجام توانست برای سومین بار پدیده را شکست دهد و سرمست از برد حساس اینگونه سجده شکر کند . صحنه‌ای  تکراری که در دو مسابقه دیگر هم توسط او به نمایش درآمد. شکست السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توسط استقلال و پیروزی در دربی که منصوریان را به سجده بر روی پرچم آبی واداشت.

 

1388600


برد امروز  به قدری برای علیرضا منصوریان و کادرش شیرین بود که سوت حسین زرگر انواع و اقسام خوشحالی را برای آن‌ها رقم زد. از بغل کردن سرمربی توسط علی دهقان که عنوان کمک مربی دوم را یدک می‌کشد تا شکر گذاری خدا و بالا بردن دست‌ها به سمت آسمان توسط منصوریان تا دست دادن با یحیی گل محمدی که صحه بر رابطه خوب این دو در چند سال اخیر می‌گذارد.


اما چند دقیقه بعد از اتمام بازی یک حاشیه عجیب بین منصوریان و خبرنگاران مشهدی رقم خورد. به علت بارش شدید باران سرمربی ذوب‌آهن قصد داشته پس از تعویض لباس مقابل خبرنگاران قرار بگیرد و سوالات آن‌ها را پاسخ بدهد. همچنین عدم مراجعه نماینده هیئت فوتبال خراسان و اطلاع رسانی نادرست آن‌ها باعث شده که منصوریان دیرتر از حد معمول به کنفرانس برود.

 

1388602


به همین دلیل وقتی که سخنان اولیه او در نشست مطبوعاتی  تمام شده و نوبت به پرسش خبرنگاران می رسد  یک نفر به نمایندگی از دیگران به منصوریان اعلام می‌کند به دلیل توهینی که به آن‌ها شده خبرنگاران حاضر به سوال پرسیدن نیستند. بعد از اینکه سرمربی ذوب‌آهن به تعویض پیراهن کامل لباس خود اشاره کرده و دلایل خود را مطرح می‌کند همان خبرنگار به منصوریان می‌گوید که چطور وقت داشتید با بچه‌ها بعد از بازی سلفی بگیرید؟! که همین حرف پاسخ سرمربی ذوب‌آهن را در پی داشته و باعث بیرون آمدن او از سالن کنفرانس مطبوعاتی شد، اتفاقی که مشابه آن دو هفته پیش به شکلی دیگر برای علی کریمی در کریدور خروجی  رقم خورده و باعث ناراحتی شدید سرمربی سپیدرود شد.


البته بعد از این اتفاق برخی از خبرنگاران با مراجعه به اتوبوس ذوب‌آهن شروع به صحبت با علیرضا منصوریان کرده و بابت این اتفاق از او عذرخواهی  کرده اند تا همه چیز به خوبی و خوشی به اتمام برسد .

 

1388601

 

 

1388617

 

عکس ها:احمد هادی

دیدگاه‌ها