کد خبر : 1597145 | 17 اسفند 1397 ساعت 09:04 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

امری: وقتی 10نفره می‌شویم باید بهتر کار کنیم

اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل رن در لیگ اروپا، وجود مشکلات انضباطی در این تیم را رد کرده ولی می‌گوید بازیکنانش باید وقتی 10نفره می‌شوند بهتر بازی کنند.

امری: وقتی 10نفره می‌شویم باید بهتر کار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز در لیگ اروپا، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی در خانه رن به مصاف این تیم فرانسوی رفت. توپچی‌ها که با گل الکس ایووبی در دقیقه سوم از حریف پیش افتاده بودند بعد از اخراج سوکراتیس که با دریافت دو کارت زرد به فاصله هفت دقیقه اتفاق افتاد شیرازه تیمی‌شان را از دست دادند و در نهایت با نتیجه 3-1 از حریف فرانسوی شکست خوردند.

 

اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از بازی گفت:" به اعتقاد من ما بعد از اخراج بازیکن‌مان بیشتر از آنچه باید تغییر کردیم ولی واقعیت این است که کارت قرمز در هر لحظه از بازی ممکن است اتفاق بیفتد".

 

1388656

 

امری در ادامه گفت:" اینکه داور به یک بازیکن دو کارت زرد نشان بدهد تصمیم او است. ما به عنوان یک تیم فوتبال باید یاد بگیریم که در شرایطی مثل بازی امروز 10 نفره هم بازی کنیم و با اینکه یک بازیکن کمتر از حریف داریم، همه چیز را از دست رفته به حساب نیاوریم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" امروز تجربه خوبی برای ما نبود چون در لحظات دشوار نتوانستیم برنامه‌مان را پیاده کنیم. در دقایق دشوار بازی که یک بازیکن کمتر داشتیم نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم برنامه‌های از پیش طراحی شده را در زمین پیاده کنیم و من معتقدم از این نظر جا برای کار داریم و باید بهتر شویم".

 

 

دیدگاه‌ها