کد خبر : 1597156 | 17 اسفند 1397 ساعت 10:32 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند: خدا را شکر که بیلی مصدوم شد!

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، از عملکرد اریک بیلی، ستاره 24ساله این تیم در جریان پیروزی 3-1 شیاطین سرخ بر پاری سن ژرمن انتقاد کرد و نمایش او را ناامیدکننده خواند.

ریو فردیناند: خدا را شکر که بیلی مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد که این روزها به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند، با انتقاد از عملکرد اریک بیلی، ستاره این تیم می‌گوید در جریان پیروزی 3-1 یونایتد مقابل پاری سن ژرمن، درحالیکه بسیاری از بازیکنان یونایتد نمایش درخشانی داشته‌اند ولی بیلی عملکرد بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشته است.

 

1388674

 

سولسشر در بازی رفت دو تیم در منچستر، بعد از مدتها اریک بیلی که ملی‌پوش ساحل عاجی است را به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاد ولی او نتوانست مانع از گلزنی کیمپمبه و کیلیان امباپه شود. سولسشر در بازی برگشت هم تصمیم گرفت مدافع آفریقایی خود را در پست دفاع راست به خدمت بگیرد ولی بیلی در این بازی هم نتوانست مانع از حرکات آنخل دی‌ماریا، وینگر PSG بشود. حتی کارشناسان معتقدند بیلی روی تک‌گل پاری سن ژرمن که در دقیقه 12 توسط خوان برنات به ثمر رسید مقصر بوده است.

 

1388676

 

ریو فردیناند درباره عملکرد بیلی گفت:" روی گل PSG زبان بدن اریک بیلی واقعا وحشتناک است. او اصلا حالت یک مدافع را ندارد. بیشتر به هافبکی شبیه است که به جمع چهارنفره خط دفاعی اضافه شده. درست مثل کسی که جایش آنجا نیست و اشتباهی در آن موقعیت حضور دارد".

 

1388673

 

فردیناند در ادامه گفت:" به نظرم سرمربی نباید او را بیشتر در زمین نگه می‌داشت. تیم حریف از سمت راست، از همینجایی که باید توسط بیلی پوشش داده شود چندین و چند سانتر روی محوطه جریمه می‌ریزد. خدا را شکر که بیلی مصدوم شد و به اجبار از زمین بیرون رفت".

 

 

دیدگاه‌ها