کد خبر : 1597160 | 17 اسفند 1397 ساعت 11:12 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

استارت السد برای رویارویی با پرسپولیس

بعد از دو روز استراحت و ریکاوری در بازگشت از عربستان دور جدید تمرینات صدرنشین لیگ ستارگان برای رویارویی با پرسپولیس در دوحه استارت خورد.

استارت السد برای رویارویی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، السد بعد از شکست 2-0 مقابل الاهلی در هفته نخست لیگ قهرمانان در بازگشت به دوحه با دو روز استراحت از سوی سرمربی پرتغالی روبرو شد تا دور جدید تمرینات خود را از دیشب برای حضور در بازی حساس روز سه شنبه در مقابل قهرمان ایران از سر بگیرد.


استاد الدوحه با اشاره به این که اوسوالدو فریرا و دستیارانش در اولین جلسه تمرینی برنامه های روحی روانی را در دستور کار قرار دادند تا شوک ناشی از باخت در جده را از تیم دور کنند بازیکنان حاضر در تمرینات را به دو گروه تقسیم و تمرینات متنوع با توپ همین طور نشاط آوری را در دستور کار قرار دادند تا السد به آمادگی لازم برای رویارویی با پرسپولیس برسد.


اسوالدو فریرا در آغاز این تمرین خطاب به بازیکنان گفت:« این درست شروع ناامیدکننده ای در فصل جدید لیگ قهرمانان رقم خورد اما در شرایط فعلی مهم ترین نکته این است که از این شوک به نحو مطلوبی برای رسیدن به اهداف بهره برداری شود از همین رو نیاز به کار بیشتر برای برطرف کردن کمبودها و رسیدن به شرایط مطلوب نیاز است».


تیم های السد و پرسپولیس سه شنبه شب در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان در ورزشگاه حمد بن جاسم دوحه مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که امتیازات این بازی برای هر دو تیم از اهمیت به سزایی در ادامه راه برخوردار است.

دیدگاه‌ها