کد خبر : 1597190 | 17 اسفند 1397 ساعت 13:04 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

بله، همه کادر جواب او را دادیم؛

غلامپور: قطبی گفت حرکت دایی بی‌کلاسی بود!

مربی دروازه‌بانان سایپا حمله تندی علیه سرمربی فولاد کرد و می‌گوید او با ایجاد حواشی به دنبال فرافکنی است.

غلامپور: قطبی گفت حرکت دایی بی‌کلاسی بود!

 

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد غلامپور درباره برتری روز گذشته سایپا پس از ۱۲ هفته اظهار کرد: با شایستگی به پیروزی رسیدیم و کمتر از برد، حق ما نبود؛ هیچ موقعیتی به فولاد ندادیم و با عملکردی بهتر از تیم حریف، سه امتیاز را گرفتیم.

او با بیان اینکه تمرکزمان روی لیگ برتر است، ابراز کرد: فکر می‌کنم جوان‌ترین تیم لیگ برتر را در اختیار داریم، تمام بازیکنان ما خوب کار می‌کنند و همه تلاش می‌کنیم و مصمم هستیم تا به این روند ادامه دهیم و به پیروزی برسیم.

 

مربی دروازه‌بانان سایپا درباره اتفاقات جنجالی پس از دیدار با سایپا و مصاحبه‌هایی که افشین قطبی و علی دایی علیه یکدیگر داشتند، گفت: قطعنامه نیامده که بعد از مسابقات یک مربی بخواهد به مربی تیم حریف دست بدهد، اما همه اعضای کادر فنی سایپا با قطبی دست دادیم ولی در همان حین، از دهان قطبی یک حرف بدی بیرون آمد و گفت حرکت آقای دایی بی‌کلاسی بود که همه ما جواب او را دادیم.

غلامپور اضافه کرد: کسی که دم از دل شیر می‌زند، در مصاحبه خود شهامت نداشت آن حرفی که پشت سر آقای دایی گفته بود را تکرار کند و بگوید چه چیزی گفته که ما جواب او را دادیم.

او عنوان کرد: ایشان(افشین قطبی) بعد از بازی با ما فقط آمد یک شو بازی کرد؛ کاری که در این سال‌ها در ایران انجام می‌دهد؛ آمده مردم خوزستان را با شو بازی کردن گول بزند و دیروز هم همین برنامه را پیاده کرد که کارش افتضاح بود؛ از نظر اخلاقی هم کار درستی انجام نداد که به آقای دایی توهین کرد.

 

مربی دروازه‌بانان سایپا درباره علل درگیری محمد دایی با افشین قطبی اظهار کرد: حرف‌هایی که قطبی زد، موجب آن تنش‌ها شد؛ جالب اینکه ایشان ولکن هم نبود و مدام حرف‌های خود را تکرار می‌کند؛ پشت سر هم می‌گفت کار علی دایی بی‌کلاسی است؛ ما هم جوابش را دادیم و گفتیم چقدر حرف می‌زنی؛ شاید علی دایی دوست ندارد دست بدهد.

غلامپور عنوان کرد: به قطبی گفتیم که آقای دایی اول بازی که با شما دست داده بود ولی آخر مسابقه رفت؛ مگر وحی منزل است که باید با شما دست بدهد و سلام علیک کند؟ ۱۰۰ بار هم حرف‌هایش را تکرار کرد و از آن بالا هم پشت سر هم حرف می‌زد که دیگر بحث بالا کشید.

او تصریح کرد: خیلی حرف‌ها زد و فکر نمی‌کنم ایشان آدم باکلاسی باشد؛ کلاسی از او ندیدم؛ اصلا شخصیتی از آقای قطبی ندیدم؛ وقتی به اسطوره فوتبال ایران حرف می‌زند، شخصیت دارد؟ بعید می‌دانم ایشان شخصیت داشته باشد؛ یک ذره شخصیت در وجود ایشان نیست که هر چیزی از دهان‌اش می‌آید بگوید؛ اینکه از آن نیمکت به این طرف بیایید و اینطور صحبت کنید، خیلی بی‌شخصیتی است.

 

مربی دروازه‌بانان سایپا پیرامون دلیل زود رفتن علی دایی به رختکن گفت: اصلا در این باره بحثی نبود؛ علی(دایی) شاید کاری داشت و سریع به رختکن رفت؛ واجب نیست که حتما به مربی دیگری دست بدهد و برود؛ در کل کارش خیلی چیپ بود.

غلامپور یادآور شد: شاید بخاطر اینکه باخته بود آن کارها را کرد چون در جریان مسابقه هیچ اتفاقی نیافتاد؛ شاید خواست از چند شکست پشت سر هم سرپوشانی کند؛ مرد باشید و باخت را بپذیرید و بروید؛ فوتبال همین است.

او ادامه داد: ما هم ۱۲ هفته نبردیم ولی در کدام بازی این کارها را کردیم و با یک مربی یا تیم درگیر شدیم؟ ایشان همیشه فرافکنی می‌کند؛ می‌خواهد با حرف‌هایی که نمی‌داند آنها را چطور عنوان کند، مردم خوزستان را گول بزند ولی این راهش نیست.

 

مربی دروازه‌بانان سایپا با بیان اینکه شرایط خوبی در تیم ما وجود دارد، گفت: مشکلات قبلی در شرف حل شدن است؛ مدیرعامل جدید به باشگاه آمده و ان‌شاالله مسائل را رفع و رجوع کند؛ از حامد فلاح‌زاده نیز تشکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشته و در هفت مسابقه پنج‌کلین‌شیت ثبت کرده است.

 

دیدگاه‌ها