کد خبر : 1597213 | 17 اسفند 1397 ساعت 14:55 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد و تایید حادثه تلخ برای هوادار این تیم در پاریس

یکی از هواداران منچستریونایتد که برای حمایت از تیم محبوبش مقابل PSG به پاریس رفته بود، در پایان بازی و طی یک درگیری به شدت مجروح شد.

یونایتد و تایید حادثه تلخ برای هوادار این تیم در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد چهارشنبه شب در پارک دو پرنس پاریس دست به کار بزرگی زد و توانست باخت 0-2 بازی رفت برابر پی اس جی را با برتری 1-3 جبران کند. بازی تا دقیقه 90 با برتری 1-2 منچستری ها دنبال می شد و این نتیجه حکم به حذف شان می داد تا اینکه به لطف یک پنالتی جنجالی موفق به زدن گل سوم و یک صعود رویایی شدند.

روز گذشته اسکای اسپورتس ادعا کرده بود که یکی از هواداران منچستریونایتد در بیرون ورزشگاه مورد حمله یکی از هواداران پی اس جی قرار گرفته و به ضرب چاقو مجروح شده است.

 

حمله کننده یک راننده تاکسی بود که پس از مشاهده گروهی از هواداران یونایتد که سرود پیروزی می خواندند، کنترل خود را از دست داد و با چاقو به یک زن حمله کرد. در این بین یک مرد 44 ساله برای حمایت از آن زن، اقدام به میانجی گری کرد که در نهایت با ضربه چاقو زخمی شد و به زمین افتاد. او تا رسیدن آمبولانس، کنار خیابان رها شده بود و به سرعت نیز راهی اتاق عمل شد و وضعیت او هنوز نامشخص است. راننده تاکسی ضارب نیز توسط پلیس پاریس دستگیر شده است.

 

امروز باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه ای این خبر را تایید کرد:« ما از شنیدن خبر چاقو خوردن یکی از هواداران مان که برای حمایت از تیم در لیگ قهرمانان به پاریس آمده بود، شوکه شده ایم. همه اعضای باشگاه برای او آرزوی بهبودی داریم.»

 

 

1388406

 

 

دیدگاه‌ها