کد خبر : 1597221 | 17 اسفند 1397 ساعت 15:15 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رادیو مونته کارلو

حمله نافرجام نیمار و الخلیفی به اتاق داوران!

شکست ناباورانه پی اس جی از منچستریونایتد و حذف این تیم از لیگ قهرمانان، قطعا تبعات سنگینی برای این باشگاه خواهد داشت.

حمله نافرجام نیمار و الخلیفی به اتاق داوران!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی پس از صرف هزینه های گزاف و به خدمت گرفتن بهترین ستاره های دنیا از جمله نیمار و امباپه بار دیگر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد. باشگاه پاریسی در منچستر توانسته بود شیاطین سرخ را با دو گل شکست دهد اما در پارک دو پرنس 1-3 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

پنالتی دقیقه 90 که به سود منچستر اعلام شد، حواشی زیادی داشت. داور برخورد توپ به دست کیمپمبه را پنالتی تشخیص نداد اما با دخالت وی ای آر نظر خود را تغییر داد و راشفورد نیز پنالتی را به گل سوم منچستریونایتد تبدیل کرد.

 

 

1388757

 

 

طبق ادعای رادیو مونته کارلو، پس از بازی، نیمار و الخلیفی(رئیس باشگاه) که از داور بسیار خشمگین بودند، کنترل خود را از دست داده و قصد داشتند به اتاق داوران حمله ببرند. در نهایت هر دو با دخالت اطرافیان شان از این تصمیم منصرف شدند. حتی ادعا شده است که الخلیفی با لگد، ضربه محکمی نیز به در رختکن زده است. نیمار نیز ساعتی پس از اتمام بازی با انتشار یک پست در صفحه اجتماعی خود، به یوفا و داوران بازی تاخت.

 

با ناکامی مجدد پی اس جی در لیگ قهرمانان این احتمال وجود دارد که نیمار و امباپه برای جدایی از این تیم دست به کار شده و تابستان به فکر یک تیم دیگر برای آینده خود باشند.

 

دیدگاه‌ها