کد خبر : 1597281 | 17 اسفند 1397 ساعت 18:21 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

روز اثبات سروش روی چمن مصنوعی (عکس)

خیلی از هواداران پرسپولیس به تعویض بشار و کریمی انتقاد داشتند و می گفتند سروش و علیپور باید بیرون بروند اما در حین همین انتقادات، این دو زمینه ساز گل اول پرسپولیس شدند.

روز اثبات سروش روی چمن مصنوعی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی برخلاف چند بازی قبل، در مقابل نساجی از همان ابتدا نمایش خوبی داشت و در کنار بشار رسن به بازیسازی بسیار کمک می کرد. این دو بهترین بازیکنان زمین بودند اما برانکو در نیمه دوم تصمیم گرفت رسن را از بازی خارج و ترابی را به زمین بفرستد. باتوجه به این که در چنین شرایطی پرسپولیس به یک پلی میکر احتیاج داشت، ایوانکوویچ سروش را در زمین نگه داشت اما این تصمیم با انتقاد برخی از هواداران پرسپولیس مواجه شد.

 

همچنین دقایقی پس از آن نیز در شرایطی که خیلی ها تصور می کردند بودیمیر به جای علی علیپور به زمین می رود، برانکو او را به جای سعید کریمی پر جنب و جوش اما بی دقت وارد زمین کرد. تعویض های برانکو همچون بازی با پاختاکور مورد اعتراض بعضی از پرسپولیسی ها قرار گرفت اما سروش و علیپور خیلی زود صدای انتقادها را به پایین ترین حد ممکن رساندند.

 

حرکت این دو بازیکن و پاس علی علیپور در مقابل دروازه به شماره 7 رسید و او موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. همین موضوع سبب شد تا به نوعی برانکو نیز رو سفید شود.

دیدگاه‌ها