کد خبر : 1597303 | 17 اسفند 1397 ساعت 19:03 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی مستقیم پارس، پرس را برای ما راحت تر کرد؛

تکسیرا: سکوهای خالی توی ذوق می زد

مربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان می گوید که تغییرات پارس جنوبی جم در نیمه دوم برای بازی مستقیم بوده و همین دلیل بازی پر برخورد دو تیم بود.

تکسیرا: سکوهای خالی توی ذوق می زد

به گزارش "ورزش سه"، تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل پارس‌جنوبی بار دیگر جانشین قلعه نویی بود و در مورد بازی گفت: همانطور که دیروز گفتم بازی سختی داشتیم. سعی می کردیم وقتی صاحب توپ می شدیم تهاجمی بازی کنیم. همین طور از کناره ها حمله کنیم که بتوانیم از ارسال ها و مهاجمان تیم مان استفاده کنیم.


وی در مورد گل تیم توضیح داد: توانستیم در دقایق آخر نیمه اول گلزنی کنیم. در نیمه دوم تغییراتی در پارس جنوبی ایجاد شد و تعویض های فیزیکی انجام دادند. در نیمه دوم بازیکنانشان بیشتر بازی مستقیم می کردند و ما هم توانستیم پرس کنیم و بازی را تحت کنترل بگیریم اما ناگفته نماند که بازی خوبی انجام شد.

 

تکسیرا حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: می دانستیم بازیکنان ما می خواستند جواب خوبی به اعتماد مربی شان بدهند و برای ما و بازیکنان و باشگاه خوب شد. با شایستگی این برد را به دست آوردیم. با این حال سکوهای خالی توی ذوق می زد و لیاقت این را داریم که هواداران بیشتری برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند. ۴۰ هزار نفر این ورزشگاه ظرفیت دارد. تا آخر می جنگیم و سعی می کنیم در هر بازی به هدف مان برسیم.

 

دیدگاه‌ها