کد خبر : 1597322 | 17 اسفند 1397 ساعت 19:53 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه های بی پایان مورینیو به گواردیولا و سیتی!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، همچنان با ابهام در مورد بازگشت احتمالی به رئال مادرید صحبت می کند.

طعنه های بی پایان مورینیو به گواردیولا و سیتی!


به گزارش "ورزش سه"، مورینیو همچنین در مورد اتفاقات این هفته لیگ قهرمانان صحبت کرده و از منچستریونایتد و آژاکس به عنوان تیم های موفق این هفته نام برد.

 

مورینیو گفت: از نظر عملکرد فردی، تادیچ از آژاکس در مقابل رئال مادرید نمایش فوق العاده ای داشت اما از منظر تیمی منچستریونایتد و آژاکس بسیار خوب عمل کردند و باید از آنها تمجید کرد. اگر روزهای بد را به پای مربیان می نویسیم، چنین نتایج فوق العاده ای را نیز باید به حساب مربیان این تیم ها گذاشت."

 

1388868

 

مصاحبه رامون کالدرون در مورد بازگشت مورینیو به رئال مادرید؟ "شایعات وجود دارند و من اهمیتی نمی دهم. من هرگز چیزی را پنهان نمی کنم و در وضعیت بسیار آرامی قرار دارم. من از مربیگری خسته نمی شوم و در حال حاضر در حال مطالعه و انجام کارهایی هستم که در دوران مربیگری به آنها نمی رسم. من امیدوارم در تابستان مشغول به کار باشم اما چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد و هر گاه اتفاقی رخ داد اجازه می دهم شما نیز بدانید."

 

منچسترسیتی؟ "این تیم فصل خوبی را سپری می کند اما صادقانه آنها در قرعه کشی نیز خیلی خوش شانس هستند. شما به لیگ قهرمانان نگاه کنید، قرعه سیتی در مرحله گروهی آسان بود و حالا نیز مقابل شالکه قرار گرفته اند. معتقدم سیتی شالکه را شکست خواهد داد و در مرحله بعد به پورتو یا آژاکس برخورد خواهد کرد."

دیدگاه‌ها