کد خبر : 1597333 | 17 اسفند 1397 ساعت 20:20 | 218.2K بازدید | 0 دیدگاه

او یک نابغه است؛

بله، با لیونل مسی مشکل داشتم!

لوییس انریکه، سرمربی اسپانیایی و سابق بارسلونا، در مورد دوران حضور در این تیم صحبت کرد.

بله، با لیونل مسی مشکل داشتم!


به گزارش "ورزش سه"، در فصل اول حضور انریکه روی نیمکت بارسلونا، اخباری در مورد اختلاف او با لیونل مسی شنیده می شد و سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا نیز چنین شایعاتی را تایید و البته از حل شدن آن می گوید. البته بارسلونا در پایان همان فصل موفق به فتح سه گانه برای دومین بار در تاریخ باشگاه خود شد تا این اختلاف سرانجام خوشی داشته باشد.

 

1388875

 

لوییس انریکه گفت: "تا زمانی که مسئله بین ما حل شد، در مقطعی تنش وجود داشت. البته من به هیچ وجه به دنبال چنین چیزی نبودم و اتفاقاتی افتاد که نیاز به مدیریت داشت، اما امروز من فقط می توانم در مورد لیونل مسی مثبت صحبت کنم.

 

ما در مورد یک نابغه صحبت می کنیم. مسی مثل ماتریکس است و زمانی که همه چیز بد پیش می رود، او می تواند کاری را که می خواهد انجام دهد. فقط آندرس اینیستا دیدگاهی مشابه دارد و من فقط این دو بازیکن را اینگونه دیده ام که البته لیونل مسی از همه بالاتر است."

 

انریکه در مورد آخرین سال هدایت بلوگرانا گفت: "در آغاز فصل سوم حضورم در بارسلونا، من از باشگاه خواستم به دنبال جایگزینی برایم باشد زیرا شاید خودخواهانه باشد اما در آن مقطع دیگر انرژی کافی نداشتم.

 

1184513

 

اما در آن مقطع احساس کردم هنگام کار کردن با این گروه ویژه بازیکنان، ساده ترین کار در جهان تمدید قرارداد است. زیرا اینگونه در خانه بوده، با بهترین بازیکنان در جهان کار می کردم و معدود شرایطی می تواند بهتر از این باشد.

 

اما اگر صادق باشم، فکر می کردم بازیکنان گاهی به چهره ای جدید نیاز دارند تا به آنها نکات جدیدی بگویند. احساس می کردم دوره کاری ام تمام شده و باید چنین پیامی به باشگاه داده شود."

دیدگاه‌ها