کد خبر : 1597390 | 18 اسفند 1397 ساعت 00:55 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 4-1 اودینزه: پیروزی پرگل در غیاب رونالدو

یوونتوس در اولین دیدار هفته بیست و هفتم سری آ، با نتیجه 4-1 اودینزه را شکست داد و فاصله اش با ناپولی، تیم دوم جدول به 19 امتیاز افزایش داد.

یوونتوس 4-1 اودینزه: پیروزی پرگل در غیاب رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که مکس آلگری ستاره هایی مانند کریس رونالدو و پائولو دیبالا را در ترکیب اصلی قرار نداده بود، بیانکونری کار سختی برای شکست دادن اودینزه نداشت و به بیست و چهارمین پیروزی اش در رقابت های این فصل رسید.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما خیلی زود یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 11 به گل رسیدند. روی حرکت خوب الکس ساندرو از سمت چپ و ارسال دیدنی او بود که مویز کین، ستاره جوان یووه توانست با یک ضربه تماشایی، دروازه را باز کند.

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 18 به گل دوم برسند اما ضربه سر روگانی، روی یک ضربه آزاد، به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

بعد از اینکه بازی برای دقایقی متعادل شد، در دقایق پایانی، بار دیگر یووه ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 39 بود که کین توانست خود و تیمش را دو گله کند. او که در سمت راست محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شده بود، در حالی که یک مدافع حریف را پیش رو داشت، با ضربه ای خوب توانست توپ را از زاویه ای بسته، تبدیل به گل کند.

 

1388934

 

در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و یووه با برتری 2-0 به رختکن رفت.

یوونتوس نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل سوم برسند اما والی برناردسکی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری میزبان ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 67، صاحب یک ضربه پنالتی شدند. این بار هم کین در متن حرکت قرار داشت و تلاش او برای عبور از اوپوکو، با خطای مدافع اودینزه سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. امره جان پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه مطمئن به وسط دروازه، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

1388935

 

اما فشار حملات یووه بعد از این گل هم ادامه داشت و این تیم در دقیقه 71، به گل چهارم رسید. روی ارسال دیدنی بتانکور از سمت راست بود که بلیز ماتوئیدی با ضربه سر، کار را تمام کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این اودینزه بود که در دقیقه 84 توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. پاس بلند دی پل به پشت مدافعان یوونتوس، به لاسانیا رسید و او هم بعد از پیشروی، با شوتی محکم شزنی را مغلوب کرد.

در دقایق پایانی بازی بدون حادثه خاصی دنبال شد و در نهایت یوونتوس با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها