کد خبر : 1597426 | 18 اسفند 1397 ساعت 10:55 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

چیچاریتو:

برای اروپایی شدن باید اروپایی فکر کرد

چیچاریتو، ستاره بزرگ و مکزیکی وستهام می‌گوید این تیم برای راه‌یابی به رقابتهای اروپایی باید طرز تفکری شبیه باشگاه‌های بزرگ داشته باشد و مثل یک باشگاه تراز اول فکر کند.

برای اروپایی شدن باید اروپایی فکر کرد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بزرگ باشگاه وستهام، چیچاریتوی مکزیکی، می‌گوید این تیم برای اینکه بتواند حضور در رقابتهای اروپایی را تجربه کند باید طرز فکری شبیه به تیمهای بزرگ داشته باشد. شکی نیست که هیچکس بهتر از چیچاریتو نمی‌تواند در وستهام از تجربه اروپایی سخن بگوید و به این تیم درباره پیش‌نیازهای حضور در اروپا توصیه کند.

 

چرا که چیچاریتو سالهای سال در رقابتهای اروپایی توپ زده و با بزرگانی مثل منچستریونایتد، رئال مادرید و همین اواخر، بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است.

 

1388980

 

چیچاریتوی 30ساله حالا مصمم است باشگاه جدیدش وستهام را به رقابتهای اروپایی برساند و می‌گوید حضور مانوئل پیگرینی به عنوان سرمربی باعث شده وستهام کم کم در حال تبدیل شدن به تیمی تراز اول باشد. وستهام در حال حاضر در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار دارد ولی برای کسب جایگاه هفتمی لیگ تلاش می‌کند.

 

چیچاریتو در این باره گفت:" هدف ما راه‌یابی به رقابتهای اروپایی است. تیمی که می‌خواهد اروپایی باشد باید مثل تیمهای بزرگ فکر کند. باید فراز و نشیب نداشته باشد. چون شما در اروپا با تیمهایی بازی می‌کنید که در مقابل آنها نمی‌توانید فراز و نشیب‌های زیاد داشته باشید. سطح رقابتها در اروپا کاملا متفاوت است".

 

1388981

 

ستاره مکزیکی در ادامه گفت:" ما هدف خود را رسیدن به رتبه هفتم جدول تعیین کرده‌ایم و می‌توانیم به این هدف برسیم. تنها در این صورت است که می‌توانیم فصل آینده شانس حضور در اروپا را داشته باشیم. حضور مانوئل پیگرینی برای وستهام مفید بوده ولی طرز تفکر تیم در حال تغییر است و این مدتی زمان خواهد برد".

 

دیدگاه‌ها