کد خبر : 1597442 | 18 اسفند 1397 ساعت 11:21 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه:

بازگشت خامس به رئال مادرید منتفی شد

کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه در پایان فصل جاری بند خرید قرارداد قرضی خامس رودریگز را فعال کرده و او را به صورت دائمی خریداری خواهد کرد.

بازگشت خامس به رئال مادرید منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومینیگه در مصاحبه با روزنامه آبند‌زایتونگ مدعی شد که با وجود شایعات، باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد در پایان فصل جاری بند خرید قرارداد خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی، را فعال کرده و او را به صورت دائمی خریداری کند.

 

رومینیگه به آبندزایتونگ گفت:" من شخصاً هوادار خامس هستم. او با پای چپ خارق‌العاده‌اش یکی از بزرگترین ستاره‌های دنیای فوتبال است".

 

1330033

 

نایب‌رئیس بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه قصد دارد خامس را که تا پایان فصل به صورت قرضی در بایرن بازی می‌کند، خریداری کرده و در مونیخ نگه دارد. بایرن به این منظور باید حداکثر تا تاریخ 15 ژوئن دست به کار شده و بند خرید قرارداد خامس را فعال کند.

 

رومینیگه در ادامه صحبت‌هایش گفت:" مطمئنم نیکو کوواچ هم درباره کیفیت بالای خامس با من هم‌عقیده است. کوواچ بارها به من گفته که از خامس بسیار راضی است و من بعید می‌دانم بین آنها مشکلی وجود داشته باشد".

 

نایب‌رئیس بایرن در ادامه گفت:" باید اینجا به صراحت بگویم که در بایرن همه از خامس راضی هستند و من کاملا مطمئن هستم که او فصل آینده برای بایرن بازی خواهد کرد"

دیدگاه‌ها