کد خبر : 1597447 | 18 اسفند 1397 ساعت 11:37 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا کسی در مقابل یواخیم لوو نمی ایستد؟

بعد از کنار گذاشته شدن ژروم بواتنگ، متس هوملس و توماس مولر از تیم ملی آلمان توسط یواخیم لوو، انتقادها به سرمربی مانشافت در آلمان افزایش پیدا کرده و او بار دیگر هدف منتقدین قرار گرفته است.

چرا کسی در مقابل یواخیم لوو نمی ایستد؟

به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لوو زمانی که بعد از جام جهانی 2006 به جای یورگن کلینزمان سکان هدایت تیم ملی آلمان را بدست گرفت به عنوان نابغه مربی‌گری فوتبال آلمان و تاکتیسین تغییر و تحول بزرگ فوتبال این کشور شناخته می‌شد. ولی حالا بعد از گذشت سیزده سال، نوع نگاه کارشناسان و منتقدین آلمانی به او دچار تغییراتی گسترده شده و حالا لوو بیش از پیش با انتقادهای جدی مواجه است.

 

بعد از مدتی که از اردوی مانشافت کمتر خبری به بیرون درز می‌کرد و به نظر می‌رسید یواخیم لوو موفق شده شرایطی آرام برای خود و کادر فنی‌اش بوجود بیاورد، حذف ناگهانی سه ستاره بایرن مونیخ بار دیگر طوفانی رسانه‌ای علیه لوو و مانشافت به راه انداخته.

 

1140194

 

هر سه بازیکن حذف شده، از یواخیم لوو به دلیل کنار گذاشتن‌شان از تیم ملی، با شیوه‌ای که از آن با عنوان غیرحرفه‌ای و نامناسب یاد کردند انتقاد کرده و او را هدف حملات خود قرار دادند. بواتنگ در شبکه‌های اجتماعی و توماس مولر با انتشار یک پیام ویدیویی عصبانیت خود را از این اقدام لوو نشان دادند. هوملس هم بعد از این دو به تصمیم مربی سابقش اعتراض کرد.

 

منتقدین لوو حالا فدراسیون فوتبال این کشور را هدف گرفته و می‌گویند چرا یواخیم لوو باید در تیم ملی کشور از مصونیت آهنین برخوردار باشد؟ منتقدین به اتفاقاتی مثل کابوس روابط عمومی و رسانه‌ای پیش از شروع جام جهانی روسیه با محوریت مسوت اوزیل و حذف لروی سانه در آستانه رقابتها، اشاره کرده و می‌گویند فدراسیون فوتبال آلمان به جز حمایت از لوو هیچ گزینه دیگری برای خود تعریف نکرده است.

 

1341403

 

منتقدین لوو می‌گویند اگر افتضاح روابط عمومی در ماجرای اوزیل و گوندوگان، استراتژی فوتبالی بسیار ضعیف در جام جهانی، حذف از لیگ ملتهای یوفا و بسیاری اتفاقات دیگر، برای لوو هیچ تبعاتی به همراه نداشته باشد، کارکرد فدراسیون فوتبال چیست و چرا تشکیلاتی به بزرگی فدراسیون فوتبال آلمان خود را تماماً به سرنوشت یک سرمربی گره زده است؟

 

دیدگاه‌ها