کد خبر : 1597453 | 18 اسفند 1397 ساعت 11:58 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید ذوب را ببریم تا کار سخت تر نشود؛

کریمی: مشکل بزرگ استقلال رفتن مبعلی بود

بازیکن تیم استقلال خوزستان معتقد است بازی مقابل ذوب آهن از حساسیت بسیاری برخوردار است و برای بقا در لیگ تعیین کننده است.

کریمی: مشکل بزرگ استقلال رفتن مبعلی بود

به گزارش ورزش سه، میثم کریمی بازیکن تیم استقلال خوزستان که تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر یک باخت خانگی مقابل پیکان متحمل شد، درباره شرایط این دیدار گفت: بازی خوبی بود و تیم ما در مجموع خوب بازی کرد. البته کار را کمی بد شروع کردیم و گل هم خوردیم. در ادامه بازی موقعیت های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم گل تساوی را بزنیم. بی تجربگی بازیکنان ما باعث شد در نهایت بازی را واگذار کنیم.

 

او افزود: ما کیفیت بازی خوبی ارائه دادیم و می توانستیم حتی با اختلاف دو یا سه گل پیکان را ببریم. به ویژه در نیمه دوم کل بازی فقط در زمین پیکان بود و واقعا این تیم مقابل ما اذیت شد. از مصاحبه های مربیان و بازیکنان پیکان پس از بازی مشخص است که چه روز دشواری در اهواز داشتند.

 

هافبک اس خوزستان ادامه داد: متاسفانه به بازی خوب امتیاز نمی دهند. ما گل های مفت و مسخره ای می خوریم. از آن طرف هم با اینکه زحمت زیادی می کشیم ولی موقعیت هایمان تبدیل به گل نمی شود. یا اینکه دروازه خالی را به بیرون می زنیم. در این روزها که شدیدا به برد نیاز داریم، نباید چنین اشتباهاتی کنیم.


کریمی درباره امیدواری به بقا در لیگ برتر گفت: از لحاظ جدولی می دانیم که 9 بازی و 27 امتیاز مانده است. پس هنوز امید داریم. البته به این مسئله واقف هستیم که کارمان سخت شده است. بازی بعدی ما با ذوب آهن بسیار مهم است و اگر این تیم را نبریم واقعا خیلی شرایط سخت تر می شود. در هفته های باقی مانده همه بازی ها را باید برای 3 امتیاز برویم.

 

او در مورد دیدار با ذوب آهن افزود: بازی رفت را مقابل این تیم بردیم. این بازی را هم باید محکم برویم تا ببریم که ادامه لیگ را امیدوار باشیم. چاره دیگری نداریم. ما خوب بازی می کنیم. اگر همین نمایش را جلوی ذوب آهن هم داشته باشیم و شانس هم همراهمان باشد، می توانیم پیروز شویم.

 

کریمی پیرامون اینکه جدایی یونس دلفی روی توان گلزنی استقلال اثر گذشته گفت: یونس اگر بود می توانست خیلی کمک کند ولی او جوان بود و باید می رفت. در پست دلفی بازیکنانی داشتیم که جای او را پر کنند. البته خودش خیلی بازیکن خوبی است.

 

او در ادامه گفت: البته هنوز پولی از ترانسفر دلفی وارد باشگاه نشده ولی آقای رحیمی قول داده همین هفته ها پول را بگیرد تا برای بدهی به ساکونی بدهد و مقداری از پول بچه ها هم پرداخت شود.

 

کریمی یکی از مشکلات مهم استقلال خوزستان در این روزها را اینگونه بیان کرد: مشکل بزرگ ما رفتن ایمان مبعلی بود. او از نظر فنی و حرفه ای خیلی روی تیم اثرگذار بود. بچه ها رابطه خیلی خوبی با او داشتند و زمانی که در تیم بود، انگیزه آنها چند برابر بود.

دیدگاه‌ها