کد خبر : 1597456 | 18 اسفند 1397 ساعت 12:02 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

شایان به السد نمی‌رسد؛ عالیشاه تست می‌دهد

وضعیت دو بازیکن مصدوم پرسپولیس برای دیدار با السد قطر در هفته دوم مشخص شد.

شایان به السد نمی‌رسد؛ عالیشاه تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح و امید عالیشاه دو بازیکن مصدوم پرسپولیس احتمالا قادر به همراهی این تیم در دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان مقابل السد قطر نخواهند بود.

 

مصلح که با مصدومیت عجیبی مواجه شده، روز دوشنبه باید مراحل پایانی درمان خود را پشت سر بگذارد و این در حالی است که او به دنبال این است تا با توجه به حضور در تمرین امروز مورد ارزیابی کادرپزشکی قرار گیرد. مدافع چپ پرسپولیس که در دیدارهای اخیری که در ترکیب حضور داشت عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته بود، سه ماه با این مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد اما با توجه به شرایط و کمبود بازیکن برای سرخپوشان با آمپول و مسکن به میدان رفت. در دیدار با نفت مسجد سلیمان اما با توجه به سرماخوردگی و اثر نکردن مسکن‌ها، این مصدومیت تشدید شد تا او در حال حاضر وضعیت مبهمی داشته باشد. با این حال درصد غیبت او در جدال با السد قطر بیشتر خواهد بود.

 

دیگر مصدوم پرسپولیس نیز امید عالیشاه است که با مصدومیت از ناحیه کمر پیش از دیدار با پاختاکور مواجه شد و از ترکیب کنار رفت. این بازیکن نیز طی روزهای اخیر مراحل درمانی را پشت سر گذاشته و خود را برای دیدار با السد قطر آماده می‌کند. بهترین پاسور پرسپولیس در فصل جاری نیز امیدوار است با حضور در تمرین امروز و بررسی کادرپزشکی شرایط همراهی تیم را در سفر به دوحه کسب کند، هرچند حضور او نیز در هفته دوم لیگ قهرمانان با ابهام همراه است.

 

کادرپزشکی پرسپولیس قرار است امروز در خصوص مهدی ترابی نیز که در بازی با نساجی با مصدومیت شدیدی مواجه شد، نظر نهایی خود را اعلام کند. هرچند برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از جدال با نساجی مدعی شد این هافبک تکنیکی این بازی را از دست داده است.

دیدگاه‌ها