کد خبر : 1597478 | 18 اسفند 1397 ساعت 12:49 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

سوت ها نباید همیشه به نفع تیم های بزرگ زده شود

مطهری: هجمه پرسپولیسی‌ها روی فغانی درست نیست

نساجی در روز سرد و بارانی قائمشهر و در حالی که با یک گل از پرسپولیس پیش بود در نهایت به یک تساوی دست پیدا کرد.

مطهری: هجمه پرسپولیسی‌ها روی فغانی درست نیست

به گزارش"ورزش سه" نساجی در هفته بیست و یکم و در یک بازی خانگی میزبان پرسپولیس بود و در یک بازی جذاب و پرحادثه به تساوی یک بر یک رسید. این مسابقه علاوه بر صحنه های جذاب فوتبالی چند صحنه بحث برانگیز داوری هم داشت و پرسپولیسی ها نسبت به برخی تصمیمات علیرضا فغانی معترض بودند.


حمید مطهری مربی تیم نساجی درباره این بازی گفت:« بازی خیلی خوبی بود. ما پرسپولیس را از زوایای مختلف بررسی کرده و شناخت خوبی از این تیم داشتیم. برنامه ریزی های مناسبی هم انجام داده بودیم و به خصوص در نیمه اول توانستیم کاری کنیم که شرایط مطابق میلمان پیش برود و به گل هم رسیدیم.» او افزود:« اما در نیمه دوم و در شرایط سختی که وجود داشت بازیکنان ما از نظر ذهنی عقب کشیدند. این در حالی است که هم من و هم آقای جلالی در بین دونیمه با بازیکنان صحبت کردیم که عقب نیایند و از جلو تیم حریف را پرس کنند اما بازیکنان ناخودآگاه عقب آمدند. از طرفی معتقدم پرسپولیس در نیمه دوم بهترین بازی یک ماه اخیرش را انجام داد.»


مربی تیم نساجی درباره صحنه های بحث برانگیز این بازی هم گفت:« من خودم هفته قبل خیلی بی دلیل از بازی اخراج شدم و معتقدم این مسایل در فوتبال هست اما اینکه چنین هجمه ای را روی آقای فغانی به وجود آورده اند واقعا درست نیست. علیرضا فغانی نیازی به تعریف من ندارد و در بالاترین سطح فوتبال دنیا داوری کرده است. » او اضافه کرد:« من خودم در پرسپولیس بازی کردم ، این تیم را دوست دارم و می دانم تیم بزرگی است اما داوری ها نمی تواند همیشه به سود تیم های بزرگ باشد. من معتقدم که صحنه مهدی ترابی در هجده قدم ما و توپی که به دست ولسیانی برخورد کرد اصلا پنالتی نبود. به نظرم فغانی قضاوتش در این بازی سنگین و با آن شرایط جوی فوق العاده بود.» او در بخش دیگری از صحبت هایش ضمن انتقاد از شرایطی که جایگاه ویژه ورزشگاه وطنی در این بازی داشت گفت:« من به دلیل محرومیت نمی توانستم روی نیمکت باشم و باید از جایگاه ویژه بازی را می دیدم اما وی آی پی آنقدر شلوغ بود که من را راه ندادند. متاسفانه مجبور شدم بروم یک جایی در انتهای زمین که بازی را هم به خوبی نمی توانستم ببینم و زیر باران بایستم. من برای آقای بهروان احترام قائل هستم و می دانم ایشان هم فنی و هم کاربلد است اما واقعا چنین اتفاقاتی زیبنده فوتبال این شهر و نساجی نیست.»


دستیار مجید جلالی در تیم نساجی در رابطه با بازی سخت هفته آینده تیمش برابر استقلال هم گفت:« ما واقعا بازی های سختی را پیش رو داریم و بعد از پرسپولیس باید با استقلال بازی کنیم اما ما نساجی هستیم و نشان دادیم که شخصیت خوبی در لیگ برتر پیدا کرده ایم. بچه ها به خودباوری رسیده اند و خوشبختانه تلاش ما برای به ثبات رساندن تیم که از روز اول شروع کردیم نتیجه داده است. با اینحال بازی سنگینی با استقلال داریم ، استقلال تیم خوب و بسیار پرمهره ای است اما ما برای این بازی تدابیر تاکتیکی خاصی خواهیم داشت تا بتوانیم در آزادی نتیجه بگیریم.»


او افزود:« هم پرسپولیس و هم استقلال در کورس قهرمانی هستند و همین بازی ما را در هفته بعد سخت تر هم می کند با این تفاوت که ما با پرسپولیس در وطنی بازی کردیم و با استقلال در آزادی بازی خواهیم کرد. ما صددرصد امیدوار به کسب نتیجه مقابل استقلال هستیم چرا که به تیم و کار تیمی اعتقاد داریم. ما دیروز 4 بازیکنمان را نداشتیم اما با این حال بازی خوبی انجام دادیم.»


مطهری در انتها گفت:« دوست دارم از تماشاگران تیممان ، مالک باشگاه و مسئولان استان که با حمایتشان به تیم انرژی و روحیه می دهند تشکر کنم و امیدوارم با نتایج خوبی که می گیریم پاسخ این محبت را بدهیم.»

 

دیدگاه‌ها